قلعه‌نويي:براي تسويه‌حساب شخصي به استقلال نيامدم
 
لرستان
السلام علیک یا ابا الفضلل العباس (ع)
 
 

سرمربي جديد تيم فوتبال استقلال عنوان كرد كه به دنبال تسويه‌ حساب شخصي با هيچ بازيكني نيست و همانند گذشته بر مبناي اصول اعتقادي‌اش عمل مي‌كند. 

امير قلعه‌نويي درباره وضعيت بازيكنان استقلال براي فصل آينده گفت: من براي تسويه‌حساب شخصي به استقلال نيامدم و قرار نيست در استقلال به اين مسايل فكر كنم.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا بازيكناني مانند جباري و رحمتي در استقلال ماندني خواهند بود يا خير، گفت: من به اسم كاري ندارم در هر تيمي كه حضور داشتم بر مبناي اصول اعتقاديم عمل كردم. من سه اصل را براي هر بازيكن الزامي مي‌بينم،اين سه اصل نظم، اخلاق و تاكتيك‌پذيري است.

قلعه‌نويي ادامه داد: من اصول خودم را دارم و كسي نيستم كه از اصول خودم كوتاه بيايم. تا هر زماني كه در تيم باشم حرفم را مي‌زنم و كارم را مي‌كنم و به كار كسي هم كاري ندارم. در استقلال هم هر بازيكني كه اين سه اصل را داشته باشد را نگه مي‌دارم.

سرمربي استقلال درباره ليستي كه به مسئولان باشگاه داده است، گفت: شنيدم كه آقاي فتح‌الله‌زاده استعفا دادند، من در جريان اين موضوع نبودم و تازه مطلع شدم با توجه به اينكه در حال حاضر در فصل نقل و انتقالات هستيم بايد تكليف اين مساله سريعتر مشخص شود.من هم بر اساس نيازهايي كه احساس كردم تيم براي موفقيت در فصل آينده دارد ليستي به باشگاه داده‌ام و منتظر هستم تا بازيكنان مورد نظر جذب شوند. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, :: 16:44 :: توسط : h.m

درباره وبلاگ
با سلام به وبلاگ خودتان خوش آمدی به اطلاع تمامی دوستان میرساند که تمامی تبلیغات وبلاگ از جانب ارائه دهنده فضای وبلاگ (لوکس بلاگ) میباشد وربطی به این جانب ندارد.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لرستان و آدرس hassanreza.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 68
بازدید دیروز : 103
بازدید هفته : 306
بازدید ماه : 306
بازدید کل : 91980
تعداد مطالب : 191
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

مرجع وبلاگ نویسان جوان