ماندنم به صلاح استقلال نيست
 
لرستان
السلام علیک یا ابا الفضلل العباس (ع)
 
 



مدير عامل باشگاه استقلال با تاکيد بر اينکه ماندنش به صلاح اين تيم نيست، گفت: اميدوارم هر چه سريع‌تر مدير عامل باشگاه استقلال انتخاب شود.



 علي فتح‌الله‌زاده مدير عامل باشگاه استقلال امروز تصميم گرفت تا استعفاي خود را تقديم وزير ورزش کند و از همين رو از اين پس با باشگاه استقلال براي فصل آينده همکاري نخواهد کرد.  


پس از خبر استعفاي مدير عامل باشگاه استقلال با فتح‌الله زاده تماس گرفتيم که در اين خصوص گفت: از وزير ورزش نهايت تشکر را دارم که در اين مدت حمايت‌هاي لازم را از من انجام داد اما با روندي که پيش روي ما قرار گرفته، احساس مي‌کنم ماندنم به صلاح استقلال نيست و به خاطر اينکه استقلال در کورس نقل و انتقالات از رقابت با مدعيان عقب نماند، عطاي کار را به لقايش بخشيدم و تصميم گرفتم کناره‌گيري خود را اعلام کنم.


مدير عامل باشگاه استقلال در ادامه گفت‌وگوي خود در حالي که قصد نداشت پاسخ هيچ سؤالي را بدهد، گفت: از همه هواداران تشکر مي‌کنم و اميدوارم که آنها روزهاي خوبي در کنار استقلال داشته باشند و من هميشه کنار استقلال خواهم بود و روي سکوها اين تيم را تشويق خواهم کرد اما به خاطر شرايطي که پيش آمده، تصميم گرفتم که کناره‌گيري کنم.


وي در پايان اظهار اميدواري کرد: استعفاي خود را به دفتر وزير تقديم کردم و اميدوارم آقاي عباسي هر چه سريع‌تر مدير عامل استقلال را مشخص کند چون تا آخرين لحظه تلاشم را انجام دادم و حتي امروز با مجيد صالح قرارداد بستيم اما ديگر نمي‌توانم با اين شرايط تيم استقلال براي سال آينده همکاري خودم را ادامه بدهم.        



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, :: 8:38 :: توسط : h.m

درباره وبلاگ
با سلام به وبلاگ خودتان خوش آمدی به اطلاع تمامی دوستان میرساند که تمامی تبلیغات وبلاگ از جانب ارائه دهنده فضای وبلاگ (لوکس بلاگ) میباشد وربطی به این جانب ندارد.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لرستان و آدرس hassanreza.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 92
بازدید دیروز : 103
بازدید هفته : 330
بازدید ماه : 330
بازدید کل : 92004
تعداد مطالب : 191
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

مرجع وبلاگ نویسان جوان