برگزاري بازيهاي "گهر" در خرم آباد منتفي شد
 
لرستان
السلام علیک یا ابا الفضلل العباس (ع)
 
 

برگزاري بازيهاي "گهر" در خرم آباد منتفي شد

معاون سياسي امنيتي استاندار لرستان با اشاره به آغاز کار آماده سازي ورزشگاه تختي دورود، گفت: برگزاري مسابقات اول تيم گهر دورود در ورزشگاه تختي خرم آباد به طور کامل منتفي شده است.


حسن شريعت نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاري جلسه تصميم گيري در مورد وضعيت گهر دورود لرستان با حضور استاندار اظهار داشت: روز گذشته در جلسه اي در شهرستان دورود مصوباتي براي تعيين تکليف وضعيت اين تيم به تصويب رسيد.

وي با اشاره به پيگيري براي انتقال مالکيت تيم به شهرداري دورود، تصريح کرد: همچنين مصوب شد که ورزشگاه تختي دورود براي برگزاري مسابقات آماده سازي شود.

معاون سياسي امنيتي استاندار لرستان با تاکيد بر اينکه کار آماده سازي ورزشگاه تختي از همين امروز آغاز شده، بيان داشت: در اين راستا اداره کل ورزش و جوانان براي نصب صندليهاي ورزشگاه و همچنين ايجاد اسکوربرد کار خود را آغاز کرده است.

شريعت نژاد با تاکيد بر اينکه تيم گهر در دورود باقي خواهد ماند، يادآور شد: برنامه ريزي شده است که به همت شهرداري دورود و همچنين با حمايت شوراي شهر دورود بازيها در ورزشگاه تختي اين شهر برگزار شود.

وي با تاکيد بر اينکه همه تلاش خود را به کار خواهيم گرفت تا تيم سرپا باقي بماند، يادآور شد: اميد مي رود هر چه سريعتر ورزشگاه تختي دورود آماده برگزاري مسابقات شود.

معاون سياسي امنيتي استاندار لرستان با بيان اينکه در جلسات قبلي برگزار شده اولويت ما ورزشگاه صنايع دفاع دورود بود، يادآور شد: ولي با توجه به اينکه ورزشگاه تختي اين شهر زودتر آماده مي شود توان مسئولان روي آماده سازي اين ورزشگاه متمرکز شده است.

شريعت نژاد در رابطه با احتمال برگزاري مسابقات اول تيم گهر دورود در ورزشگاه تختي خرم آباد تصريح کرد: اين موضوع به طور کامل منتفي شده است و همه بازيهاي گهر در ورزشگاه تختي دورود برگزار مي شود.

وي تصريح کرد: پيمانکار به کار گرفته شده توسط شهرداري دورود بايد همه تلاش خود را به خرج دهد تا هر چه سريعتر اين ورزشگاه آماده برگزاري مسابقات شود.

معاون سياسي امنيتي استاندار لرستان با بيان اينکه در جلسه استاندار لرستان با مسئولان شهرداري و شوراي شهر دورود قرار شد که سريعا هيئت مديره و مديرعامل تيم تعيين شود، يادآور شد: همچنين پيگيري وضعيت مالکيت تيم از طريق دادستاني کشور مورد تاکيد و تصويب قرار گرفت.

شريعت نژاد همچنين در مورد وضعيت داوود مهابادي سرمربي تيم نيز به خبرنگار مهر گفت: هنوز قرارداد مهابادي با تيم مس سرچشمه نهايي و قطعي نشده است که بايد شهرداري دورود هر چه سريعتر تلاش کند با تامين اعتبار مورد نياز زمينه برگرداندن اين مربي را فراهم کند. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 16:12 :: توسط : h.m

درباره وبلاگ
با سلام به وبلاگ خودتان خوش آمدی به اطلاع تمامی دوستان میرساند که تمامی تبلیغات وبلاگ از جانب ارائه دهنده فضای وبلاگ (لوکس بلاگ) میباشد وربطی به این جانب ندارد.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لرستان و آدرس hassanreza.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 63
بازدید دیروز : 103
بازدید هفته : 301
بازدید ماه : 301
بازدید کل : 91975
تعداد مطالب : 191
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

مرجع وبلاگ نویسان جوان