فصل آينده تيم گردن کلفتي تحويل هواداران مي‌دهيم
 
لرستان
السلام علیک یا ابا الفضلل العباس (ع)
 
 



سرمربي پيشين تيم ملي گفت: براي اينکه راهي جام جهاني 2014 برزيل شويم مسئولان نبايد اجازه دهند کي‌روش دچار مشکل شود و زمين بخورد.

علي پروين در گفت‌وگو با فارس در خصوص ديدار چهارشنبه شب پرسپوليس مقابل الاتحاد عربستان در چارچوب مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا گفت: اين يک بازي بسيار سخت، مقابل تيم حرفه‌اي و فرصت طلب الاتحاد است. آنها در خانه خودشان بسيار خطرناک هستند. بايد در 20 دقيقه اول با احتياط به مصاف الاتحاد برويم. البته بچه‌هاي ما حرفه‌اي هستند و همه چيز را مي‌دانند.

وي گفت: اگر مي‌خواهيم تيم باشيم همه بچه‌ها بايد خوب باشند. به نظر من مهرداد پولادي کمي از ساير بازيکنان باانگيزه‌تر است، چون تازه به تيم اضافه شده و مي‌خواهد با توجه به اينکه انتخاب باشگاه است خودش را بيشتر نشان دهد. در بازي با الاتحاد "من" نداريم و همه بچه‌هاي بايد "ما" باشند و دست به دست هم دهند تا تيم موفق شود.

پروين درباره بازيکنان مورد نظر براي فصل آينده تصريح کرد: با سردار رويانيان جلسات بسيار خوبي داشتيم و سعي خواهيم کرد با بررسي جوانب و جلسات زياد تيمي خوب و گردن کلفت را فصل آينده تحويل هواداران دهيم تا از بازي‌ها لذت ببرند. بازيکنان فعلي تا دقيقه 90 فرصت دارند خودشان را به کادر فني ديکته کنند به همين دليل بازي با الاتحاد براي تک تک بازيکنان مي‌تواند حياتي باشد.

عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس در ادامه درباره انتقادهاي کي‌روش اظهار داشت: آقايان، اگر مي‌خواهيد تيم به جام جهاني برود بايد به حرف‌هاي کي‌روش گوش دهيد و امکانات را فراهم کنيد. همه بايد با تمام توان در خدمت تيم ملي باشيم تا در برزيل جاي تيم ما خالي نباشد. من آماده هر گونه کمک به کي‌روش هستم تا تيم ملي سربلند و موفق شود.

وي اضافه کرد: تيم ملي پتانسيل خوبي دارد و فقط بايد خيال کادر فني را راحت کنيم. نبايد يک دقيقه را هم از دست دهيم. لطفا خواسته‌هاي کي‌روش را عملي کنيد تا راحت‌تر به کارش برسد.

پروين خطاب به مسئولان فدراسيون فوتبال گفت: اگر کي‌روش را براي اين آورده‌ايد تا به فوتبالمان کمک کند پس اجازه ندهيد دچار مشکل شود و زمين بخورد. مردم تشنه اين هستند که تيم ملي را در جام جهاني ببينند و نبايد کاري کرد که خداي ناکرده باز هم مردم از فوتبال قهر کنند. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 2 خرداد 1391برچسب:, :: 10:39 :: توسط : h.m

درباره وبلاگ
با سلام به وبلاگ خودتان خوش آمدی به اطلاع تمامی دوستان میرساند که تمامی تبلیغات وبلاگ از جانب ارائه دهنده فضای وبلاگ (لوکس بلاگ) میباشد وربطی به این جانب ندارد.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لرستان و آدرس hassanreza.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 99
بازدید دیروز : 103
بازدید هفته : 337
بازدید ماه : 337
بازدید کل : 92011
تعداد مطالب : 191
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

مرجع وبلاگ نویسان جوان