کنفرانس خبري پس از بازي برابر تيم آلباني
 
لرستان
السلام علیک یا ابا الفضلل العباس (ع)
 
 

کي روش: باخت تيم ملي از درون آتشم مي زند

سرمربي پرتغالي تيم ملي فوتبال ايران در کنفرانس خبري پس از بازي برابر تيم آلباني که با نتيجه يک بر صفر به سود اين تيم پايان يافت، اعلام کرد: باخت تيم ملي فوتبال ايران از درون آتشم مي زند.



کارلوس کي روش افزود: ما پنج موقعيت گل و 3 موقعيت تک به تک داشتيم اما متاسفانه به گل نرسيديم و در شرايطي که آلباني ها تنها دو موقعيت داشتند، بازي را به آنها واگذار کرديم.


وي تصريح کرد: بازي خوبي بود، اين بازي را آناليز خواهم کرد تا نقاط قوت و ضعف تيم پيدا شود.


کي روش اظهار داشت: از مدافعان تيم راضي هستم چرا که روز خوبي را پشت سر گذاشتند و ساير بازيکنان نيز عملکرد قابل قبولي در زمين مسابقه به نمايش گذاشتند و توانستند تيم حريف را 90 دقيقه تحت فشار قرار دهند.


وي افزود: از نظر فني به آنچه که نياز داشتيم، دست پيدا کرديم اگرچه از باخت تيم ملي فوتبال ايران به شدت ناراحت هستم اما بازي تمريني خوب و مفيدي بود.


سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در خصوص عدم استفاده از ''اميد نظري'' گفت: تمايل زيادي داشتم که از اين بازيکن در مسابقه امروز استفاده کنم اما متاسفانه فدراسيون بين المللي فوتبال کارت بازي او را صادر نکرده بود بنابراين امکان استفاده از نظري وجود نداشت.


کي روش در خصوص دلايل استفاده از عليرضا حقيقي دروازه بان روبين کازان روسيه نيز گفت: پيش از اين از شهاب گردان ، محسن فروزان دروازه بان تيم تراکتورسازي و مهدي رحمتي دروازه بان تيم استقلال تهران استفاده کرده بودم.


وي گفت: طبق برنامه امروز اين فرصت را به حقيقي دادم تا شايستگي هاي خود را به کادر فني تيم ملي ثابت کند.


کي روش افزود: امروز تيم آلباني تنها دو موقعيت گل داشت بنابراين حقيقي روز سختي را پشت سر نگذاشت اما در دريافت گل نيز مقصر نبود چرا که به عقيده من هافبک هاي تيم نتوانستند به خوبي در شرايط دفاعي عمل کنند و اجازه حرکت را به بازيکنان تيم آلباني در زمان گل زني دادند.


وي افزود: در مجموع به دليل جنگندگي و انگيزه بالاي بازيکنانم در اين مسابقه از آنان راضي هستم.


سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در خصوص تيم ملي فوتبال آلباني نيز گفت: تيم خوبي امروز در مقابل تيم ايران قرار گرفت، بيشتر بازيکنان اين تيم در اروپا بازي مي کنند با اين وجود 90 دقيقه زير فشار تيم ملي ايران بودند اما با توجه به غير قابل پيش بيني بودن فوتبال، در نهايت به پيروزي رسيدند.


وي در خصوص استفاده از ''پژمان نوري''گفت: طبق برنامه از بازيکنان متعددي در بخش چپ تيم استفاده کردم، امروز اين فرصت را به نوري دادم که او نيز عملکرد قابل قبولي داشت.


کي روش در ادامه تصريح کرد: ما دو هفته است که تيم را جمع کرده ايم ، تمرينات واقعي تيم ملي فوتبال ايران با توجه به استراحتي که فردا ( دوشنبه ) در نظر گرفته ايم، از پس فردا شروع خواهد شد.


سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در خصوص استفاده نکردن از بازيکنان اصلي ايران در اين مسابقه نيز گفت: تلاش کردم فشار زيادي به بازيکنان اصلي در اين مسابقه وارد نشود.


وي افزود: براساس همين رويکرد، از بازيکنان اصلي تيم ملي حاضر در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا (بازيکنان تيم هاي استقلال، پرسپوليس و سپاهان) استفاده نکردم 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:کنفرانس, :: 8:49 :: توسط : h.m

درباره وبلاگ
با سلام به وبلاگ خودتان خوش آمدی به اطلاع تمامی دوستان میرساند که تمامی تبلیغات وبلاگ از جانب ارائه دهنده فضای وبلاگ (لوکس بلاگ) میباشد وربطی به این جانب ندارد.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لرستان و آدرس hassanreza.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 103
بازدید هفته : 261
بازدید ماه : 261
بازدید کل : 91935
تعداد مطالب : 191
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

مرجع وبلاگ نویسان جوان