رويانيان مذاکره با دايي را تکذيب کرد
 
لرستان
السلام علیک یا ابا الفضلل العباس (ع)
 
 

رويانيان مذاکره با دايي را تکذيب کرد

مدير عامل باشگاه پرسپوليس ضمن تکذيب مذاکره با ابراهيم زاده و دايي از حضور پرسپوليس در روز دوشنبه و ادامه همکاري با او خبر داد و گفت: وقتي برخي بازيکنان بعد از شکست مقابل الاتحاد با بي تفاوتي مي خنديدند، شکست بزرگتر و تلخ تري از باخت برايم رقم خورد.



محمد رويانيان در خصوص مسائل مختلف باشگاه پرسپوليس از جمله وضعيت سرمربي فصل آينده اين تيم ضمن بيان مطلب فوق گفت: زماني که من مسئوليت باشگاه پرسپوليس را بر عهده گرفتم اميد زيادي داشتم تا پرسپوليس قهرمان رقابت هاي جام حذفي شود، اما متاسفانه اين اتفاق نيفتاد. ما با صرف هزينه هاي زياد از جمله با آوردن دنيزلي و بازيکناني نظير مهرداد پولادي، آسمير آودوکيچ و ايمون زايد، خواستيم تا با حضور قدرتمندانه در رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا ناکامي هاي هاي فصل جاري را به نوعي در رقابت هاي ليگ برتر جام حذفي جبران کنيم. بر همين اساس من هدف اصلي خود را قهرماني در رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا قرار داده بودم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس تصريح کرد: ما بازيهاي آسيايي را قدرتمندانه شروع کرديم اما ضربه اصلي را با تساوي با تيم الغرافه در تهران خورديم و بعد از آن نيز شکست مقابل تيم الهلال عربستان در ورزشگاه آزادي باعث شد ضربه سهمگين ديگري به ما وارد شود.

وي افزود: ما اگر الغرافه را شکست مي داديم و يا حتي مقابل الهلال مساوي مي کرديم مي توانستيم به عنوان تيم سرگروه به مرحله بعد رقابت ها صعود کرده تا در مرحله يک هشتم نهايي با شکست تيمي مانند بني ياس امارات در ورزشگاه آزادي به جمع 8 تيم برتر رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا صعود کنيم و پس از آن با فرصتي که در اختيار ما قرار مي گرفت با ساختن تيمي جديد و به مراتب قدرتمندتر از تيم قبل قهرماني در ليگ قهرمانان آسيا را هدف بگيريم.

رويانيان تصريح کرد: از بازي با تيم الغرافه در ورزشگاه آزادي ضعف و اشکالات برخي بازيکنان و همچنين اشکالاتي که در کادر فني وجود داشت نمود پيدا کرد و باعث شد تا ما از هدف اصلي خود تا حدود زيادي دور شويم، اما اين موضوع باعث نشد نااميد شويم، چون با شکست تيم الشباب توانستيم به عنوان تيم دوم گروه خود صعود کنيم.

مديرعامل پرسپوليس ادامه داد: من پس از شکست الشباب در اردوي تيم حاضر شدم و به بازيکنان گفتم اگر تيم الاتحاد عربستان را شکست داده و به مرحله بعد صعود کنيد،به هر کدام از شما 10 هزار دلار پاداش مي دهم اما براي آنها قسم نيز خوردم که اگر از تيم الاتحاد شکست بخوريد و از گردونه رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا حذف شويد هر چقدر طلب مالي از باشگاه پرسپوليس داشته باشيد را به شما نخواهم داد و آن را بلوکه مي کنم. ضمن اينکه بين 20 تا 30 درصد از مبلغ قراردادهايتان جريمه خواهيد شد.

وي در همين خصوص افزود: با اين وجود متاسفانه شاهد بوديم که پرسپوليس با شگفتي مقابل الاتحاد شکست خورد. البته اشتباهات داوري، نداشتن تمرکز و انسجام بين بازيکنان و کادر فني از دلايل اصلي ديگري بود که باعث شد تا ما بازي را در زمين الاتحاد به اين تيم واگذار کنيم.

رويانيان خاطرنشان کرد: با شکست مقابل الاتحاد و حذف از رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا تلخ ترين نتيجه ممکن براي من رقم خورد. اما وقتي که برخي از بازيکنان پرسپوليس بعد از شکست مقابل الاتحاد با بي تفاوتي مي خنديدند، شکست بزرگتر و تلخ تري براي من رقم خورد که بهتر است در اين خصوص بيش از اين چيزي نگويم.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس تاکيد کرد: 20 تا 30 درصد جريمه بازيکنان کمترين حقي است که من و هواداران پرسپوليس بر گردن بازيکنان داريم. بايد نسبت به طرحي نو و ساختن پرسپوليسي جديد بينديشيم، بايد با دنيزلي نيز جدي تر صحبت کنم تا بتوانيم پرسپوليسي شايسته و قدرتمند را در فصلي که پيش رو داريم براي هواداران به نمايش بگذاريم.

وي در پاسخ به اين پرسش که مذاکراتي بين مسئولان باشگاه پرسپوليس با دايي و ابراهيم زاده براي هدايت اين تيم در فصل آينده رقابت هاي ليگ برتر صورت گرفته، تاکيد کرد: من وجود چنين مذاکراتي را تکذيب مي کنم. ما با هيچ فردي براي هدايت پرسپوليس در فصل آينده مذاکره نکرده ايم چون با دنيزلي تا پايان فصل آينده قرارداد داريم و او فصل آينده نيز همچنان هدايت تيم پرسپوليس را بر عهده خواهد داشت.

وي در خاتمه در خصوص بازيکناني که از پرسپوليس جدا خواهند شد و يا به اين تيم خواهند پيوست نيز گفت: دنيزلي دوشنبه به ايران مي آيد، ما هر گونه مذاکره اي که با بازيکنان انجام مي دهيم بر اساس نظر دنيزلي است و او در خصوص نقل و انتقالات بازيکنان تصميم نهايي را مي گيرد. در حال حاضر قرارداد بسياري از بازيکنان پرسپوليس به پايان رسيده اما جدايي و تمديد نشدن 60 درصد از بازيکنان تيم قطعي است. مطمئن باشيد پس از حضور دنيزلي، تا پايان هفته جاري ليست بازيکناني که از تيم جدا خواهند شد و يا جذب مي شوند را اعلام خواهيم کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : شنبه 6 خرداد 1391برچسب:, :: 8:42 :: توسط : h.m

درباره وبلاگ
با سلام به وبلاگ خودتان خوش آمدی به اطلاع تمامی دوستان میرساند که تمامی تبلیغات وبلاگ از جانب ارائه دهنده فضای وبلاگ (لوکس بلاگ) میباشد وربطی به این جانب ندارد.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لرستان و آدرس hassanreza.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 135
بازدید دیروز : 103
بازدید هفته : 373
بازدید ماه : 373
بازدید کل : 92047
تعداد مطالب : 191
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

مرجع وبلاگ نویسان جوان