تمام آنچه که باید از Galaxy S3 سامسونگ بدانید
 
لرستان
السلام علیک یا ابا الفضلل العباس (ع)
 
 


۱- فرمان صوتی (phone – S Voice) آن است که مشابه سیری در آیفون عمل می کند.شما با قابلیت S اضافه شده در این اسمارت فون می توانید وضعیت آب و هوا را بپرسید،از گوشی بخواهید تا تصاویر را مرور کند.مهمترین ویژگی فرمان صوتی Galaxy s3 پشتیبانی از شش زبان مختلف است.

۲- دنبال کردن حرکت چشم (eye-tracking) . حالت ردیابی چشم که سامسونگ آن را Smart Stay می نامد و در تماس های ویدئویی کاربرد دارد را دارنده این اسمارت فون می تواند خاموش و یا فعال کند.


طراحی Galaxy s3 به شکلی است که چهار گوشه آن دارای انحنا بوده و از نظر بسیاری از دوستداران کهکشان سامسونگ آن را زشت کرده است.هر چند صفحه نمایش این گوشی تا ۴٫۸ اینچ بزرگ شده است اما حمل آن بسیاز راحت است چرا که وزن آن نزدیک به ۱۳۳ گرم بوده و برای یک گوشی با این اندازه وزنی ایده آل خواهد بود.

Galaxy s3 در حال حاضر در دو رنگ آبی تیره و سفید مرمری عرضه شده است و از جنس پلاستیک نرم است که سامسونگ آن را به صورت انحصاری Hyperglaze نامگذاری کرده است. دارای یک باطری ۲,۱۰۰mAh به همراه یک اسلات هایی برای microSD و microSIM در پشت گوشی است.حافظه داخلی آن در سه حالت ۱۶گیگ ، ۳۲ گیگ و ۶۴ گیگ خواهد بود.


اندروئید نسخه ۴٫۰٫۴ آن نیز جای هیچ گونه تعجبی برای یک اسمارت فون در این رده نیست!چرا که دارای یک پردازنده ۴ هسته ای Cortex-A9 و با رم ۱ گیگ است.از نظر دکمه های ظاهری نیز با نسخه های قبلی خود تفاوتی نداشته و دارای یک دکمه فیزیکی و دو دکمه لمسی است.

ویژگی دیگری که سامسونگ آن را Smart alert می نامد ، تشخصی می دهد که شما گوشی را در دست گرفته اید و در صورت دوربودن از شما و گم کردن لحظه ای آن تولید ویبره می کند.نوآوری و تکنولوژی این گوشی به همین جا ختم نمی شود چرا که دارای یک ویژگی دیگری به نام Pop-up Play است که در صورت مشاهد فیلم می توان آن را تبدیل به یک صفحه کوچکتر کرده و به صورت همزمان با گوشی کار کرد .(هم کلیپ ببین هم اس ام اس بده !)


دوربین ۸ مگاپیکسلی آن به شکلی است که امکان شات گرفتن ۳٫۳ در ثانیه را می دهد و بهترین عکس را از بین عکس های گرفته شده انتخاب می کند.زوم تصویری آن به شکلی است که می توان به صورت همزمان بر روی چهره دو نفر زوم کرد و به صورت اتوماتیک چهره افراد را در تصویر برای این کار تشخیص می دهد.

مشابه سری HTC one در حالت فیلمبرداری می تواند ۱۰۸۰p را ضبط کند.همچنین در حالت فیلمبرداری از تکنولوژی تثبیت کننده تصویر ( stabilization) بهره می برد.

دارای یک چراغ LED برای notification است که در صورت دریافت اس ام اس و یا میل اطلاع می دهد.


Galaxy s3 در نتایجBenchmark نیز بسیار عالی عمل کرده است و توانسته تا در مقایسه با سایر رقیبان هم رده خود به خوبی محک بخورد.

اولین بررسی مربوط به Quadrant است که Galaxy s3 با داشتن هسته ای Cortex-A9 ۱٫۴GHz ۳۲nm و داشتن GPU ای Mali-400MP به همراه ۱ گیگ رم دارای عملکردی بهتر بوده است.استفاده Galaxy s3 از GPU ی Mali-400MP باعث شد تا در مقایسه با HTC ONE X در رده بالاتری قرار بگیرد.  1391 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 2 خرداد 1391برچسب:Galaxy S3 سامسونگ , :: 16:29 :: توسط : h.m

درباره وبلاگ
با سلام به وبلاگ خودتان خوش آمدی به اطلاع تمامی دوستان میرساند که تمامی تبلیغات وبلاگ از جانب ارائه دهنده فضای وبلاگ (لوکس بلاگ) میباشد وربطی به این جانب ندارد.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لرستان و آدرس hassanreza.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 116
بازدید دیروز : 103
بازدید هفته : 354
بازدید ماه : 354
بازدید کل : 92028
تعداد مطالب : 191
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

مرجع وبلاگ نویسان جوان