لرستان
السلام علیک یا ابا الفضلل العباس (ع)
 
 

اگر جزو کسانی هستید که با گوشی خود زیاد ویدئو نگاه می کنند، HTC One X یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست. صفحه نمایش 4/7 اینچی با کیفیت فوق العاده، پردازنده چهارهسته ای قدرتمند و ویدئو پلیر قوی با پشتیبانی از اکثر فرمت های تصویری، بهترین تجربه تماشای ویدئو روی گوشی را برای شما به ارمغان می آورد. دوربین این گوشی توانایی فیلمبرداری Full HD p 1080 را دارد. از قابلیت های جدیدی که HTC به دوربین One X اضافه کرده این است که شما می توانید در حین فیلمبرداری، عکسبرداری کرده یا حتی از فیلم های گرفته شده، عکسبرداری کنید. 12352515 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:HTC One x, :: 16:3 :: توسط : h.m

0654651 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, :: 11:42 :: توسط : h.m

 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:روزنامه گل, :: 11:40 :: توسط : h.m


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:روزنامه نود, :: 11:23 :: توسط : h.m

125 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, :: 10:5 :: توسط : h.m

ذکر سجده امام سجاد علیه السلام
 
طاوس بن کیسان یمانی، یکی از اصحاب بزرگ حضرت سجاد علیه السلام، می گوید: 
« شبی در مسجد الحرام وارد حجر اسماعیل شدم. امام سجاد علیه السلام وارد شد و به نماز مشغول شد. مدتی طولانی نماز خواند، سپس به سجده رفت. من با خود گفتم او مردی صالح از اهل بیتی نیکوکار است، حتماً به دعایش گوش فرا بدهم ببینم چه می‌گوید. شنیدم که در سجده فرمود:«عبیدک بفنائک، مسکینک بفنائک، فقیرک بفنائک، سائلک بفنائک »؛ ( بنده گوچک تو، وابسته به تو، نیازمند به تو، درخواست کننده از تو، در آستانه تو است. )
از آن پس هرگاه به ناراحتی و مشکلی برمی‌خوردم، این دعا را می‌خواندم و بدون استثنا مشکلم برطرف می‌شد.»

یوسف بن اسباط از پدرش نقل می کند که وارد مسجد کوفه شدم و دیدم جوانی با خدای خود مناجات می کند و در سجده خود می گوید: « سجد وجهی متعفراً فی التراب لخالقی و حق له »؛ ( صورتم خاک آلوده برای خالقش در سجده است و این خضوع و بندگی شایسته اوست. )
نزدیک‌تر رفتم و دیدم حضرت علی بن الحسین علیه السلام است.

و همچنین بنا بر نقل حضرت صادق علیه السلام از زبان یکی از غلامان حضرت سجاد علیه السلام « روزی امام به صحرا رفت و بر روی سنگی زبر به سجده افتاد. من ایستاده بودم و صدای بلند گریه امام را می شنیدم، و شمردم که هزار مرتبه گفت:«لا اله الاالله حقاّ حقاّ لا اله الا الله تعبداّ ورقا لا اله الا الله ایماناً و صدقاً... »؛ ( جز الله معبودی نیست و این را حق می دانم و بدان معترفم. جز الله معبودی نیست و این را در حالت بندگی کامل می گویم، جز الله معبودی نیست و این را بر اساس ایمان و راستی می گویم. ) 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, :: 16:56 :: توسط : h.m

در شرایطی که در دنیای پی سی ویندوز یکه تاز میدان است و انصافاً علیرغم همه مشکلاتی که دارد در پشتیبانی عالی از انواع سخت افزارها کمبودی مشاهده نمی شود، در دنیای موبایل بلبشویی برپاست! اپل که طبق معمول برای خودش یک باغ زیبا و انحصاری ساخته است. باغی که در دنیای موبایل با سیستم عامل iOS واقعاً به لحاظ کارایی و پایداری زبانزد است اما سایر برندها دسترسی بدان ندارند. ویندوز موبایل هم که سیستمی است که علیرغم رشد خوبی که داشته کماکان در ابتدای راه است. در این میان امید میرفت که اندروید بر پایه لینوکس یک سیستم عامل خوب برای دنیای موبایل شود که نشد!

در اینکه اندروید در حال حاضر بهترین سیستم عامل موبایل به صورت باز است شکی نیست و مسلماً در آینده رشد خواهد کرد. اما آنچه مهم است مشکلاتی است که در کنار این توسعه در آن دیده می شود. قبلاً در مورد نا به سامانی اندروید از جمله روند تایید برنامه ها در گوگل پلی (اندروید مارکت) مطالبی نوشته بودم اما اکنون قصد دارم از زوایه دیگری به آن نگاه کنم. به روزرسانی اندروید.

میدانید که اندروید در زمان توسعه توسط گوگل به صورت نسبتاً خام از نظر کاربرد بر روی موبایل به عنوان firmware ارایه می شود. در واقع اندروید توسعه یافته توسط گوگل فاقد درایور سخت افزاری و همچنین تنظیمات اختصاصی هر گوشی است. در واقع هسته ارایه شده توسط گوگل توسط سازندگان برای هر گوشی اختصاصی شده و پس از تست به عنوان سیستم عامل تایید شده جهت دانلود کاربران آن گوشی یا تبلت خاص ارایه می شود.

خوب همین روند باعث شده که چندین مشکل پدید بیاید. اول اینکه به روزرسانیها توسط سازندگان دیر ارایه شوند و یا ارایه نشوند و دوم اینکه این کار به طور پیوسته انجام نشود. در واقع اکنون بر طبق آمارها در حالیکه حدود ۹ ماه از ارایه اندروید ۴ یا همان Ice Cream Sandwich در اکتبر ۲۰۱۱ میگذرد هنوز میزان توسعه آن در بین دستگاه های اندرویدی کاربران به زور به ۷ درصد میرسد! که واقعاً عدد پایینی است. این درحالی است که گوگل صراحتاً گفته است که هر دستگاهی که اندروید ۲٫۳ را اجرا کند بدون مشکلی اندروید ۴ را هم اجرا خواهد کرد به شرط آنکه سازنده فرمویر مناسب را طراحی و ارایه کند.

در کنار اینکه اندروید ۴ نیازمندی سخت افزاری بالاتری در قیاس با ۲٫۳ ندارد اما اغلب شرکتها از به روزرسانی به ۴ به دلیل صرفه جویی مالی و کاهش هزینه ها خودداری کرده اند تا جاییکه برخی کاربران تصور میکنند چون سخت افزار گوشی آنها توان کافی ندارد اندروید ۴ دریافت نکرده اند که تصور کاملاً غلطی است. این روند مسخره به روزرسانی وقتی جالبتر می شود که بدانید که به زودی اندروید بعدی با نام Jelly Bean نیز از راه خواهد رسید!

علاوه بر اینها عدم ارایه پیوسته به روزرسانیهای اندروید موجب شده است که در برخی موارد باگها نیز برطرف نشوند. برای مثال علیرغم ارایه اندروید ۲٫۳٫۷ کماکان اغلب دستگاه های نسل دوم اندروید با نسخه های ۲٫۳٫۳ تا ۲٫۳٫۶ کار میکنند. شاید برخی به روزرسانیها چندان مهم نباشند اما بالاخره کاربران در انتظار به روزرسانی مداوم هستند. به روزرسانی ناقص و با اشکال بر روی هر دستگاه نیز که گهگاه مشاهده می شود هم داستان جدایی دارد که مربوط به بی توجهی سازنده در Customize کردن اندروید برای آن دستگاه می شود7557


ارسال شده در تاریخ : شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, :: 11:55 :: توسط : h.m

سری جدید گوشی‌های لمسی آشا (Asha Touch) برای بازی و سفر به اینترنت در موبایل


این گوشی‌های لمسی جالب و رنگی مرور سریع اینترنت و بازی را برای میلیون‌ها نفر به ارمغان می‌آورند.

بانکوک،۶ ژوئن- نوکیا امروز با معرفی خانواده گوشی‌های معمولی Asha Touch گامی دیگر در راستای برقراری ارتباط یک میلیارد مصرف‌کننده بعدی به اینترنت برداشت و تجربه لمسی کامل را با قیمت‌های ارزان ارائه کرد. سه گوشی جدید با مدل‌های Nokia Asha 305،Nokia Asha 306 و Nokia Asha 311 خانواده موفق آشا را که در اکتبر ۲۰۱۱ برای اولین بار معرفی شد، توسعه می‌دهند. امروز ۱۰ گوشی خانواده آشا در بیش از ۱۳۰ بازار، انتخاب گوشی مطابق با سبک زندگی شخصی را برای جوانان و مصرف‌کننده اجتماعی فراهم می‌کند.  



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 20 خرداد 1391برچسب:سری جدید گوشی‌های لمسی, :: 11:23 :: توسط : h.m

 روزنامه خبر ورزشی 20 خرداد 1391            332211



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, :: 9:54 :: توسط : h.m

ابرار ورزشی شنبه 20 خرداد 1391      http://www3.varzesh3.com/files/newspaper/varzesh3/600_AbrarVarzeshi-1391-03-20.jpg



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 20 خرداد 1391برچسب:ابرار ورزشی شنبه 20 خرداد 1391 , :: 8:41 :: توسط : h.m
درباره وبلاگ
با سلام به وبلاگ خودتان خوش آمدی به اطلاع تمامی دوستان میرساند که تمامی تبلیغات وبلاگ از جانب ارائه دهنده فضای وبلاگ (لوکس بلاگ) میباشد وربطی به این جانب ندارد.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لرستان و آدرس hassanreza.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 233
بازدید کل : 91639
تعداد مطالب : 191
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

مرجع وبلاگ نویسان جوان