لرستان
السلام علیک یا ابا الفضلل العباس (ع)
 
 

 فارنت: تصور کنید قدم به ساختمانی می‌گذارید اما به جای اینکه وقتی وارد آسانسور شدید، به سمت بالارفته و نمایی وسیع از شهر و یا ساحل دریا دیده شود، به ۶۰ متری زیر آب ب‌روید و با ماهیانی که در آب جابجا می‌شوند روبرو ‌شوید! نه این یک فیلم یا رمان تخیلی اوایل قرن بیستم نیست و قرار نیست به یک پایگاه مخفی در اعماق آب بروید؛ این هتلی است که یک گروه طراح قرار است در دبی و در سواحل خلیج فارس به آن رنگ واقعیت ببخشند.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:هتلی با 21 طبقه زیرآب, :: 12:2 :: توسط : h.m

http://www3.varzesh3.com/files/newspaper/varzesh3/600_Piroozi-1391-03-24.jpg 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, :: 12:1 :: توسط : h.m

فلش مموری‌ها کوچک هستند و اگر خوب مراقب آنها نباشید، به راحتی گم می‌شوند. در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه حافظه فلش خود را رمزنگاری کنید تا اگر احتمالا آن را گم کردید و یا به هر دلیل به چنگ افراد ناباب افتاد، نتوانند به اطلاعات و فایل‌های درون آن دست پیدا کنند. 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:رمز‌گذاری فلش , :: 11:45 :: توسط : h.m

7525 


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:روزنامه نود, :: 12:15 :: توسط : h.m

http://www3.varzesh3.com/files/newspaper/varzesh3/600_Perspolis-1391-03-23.jpg 


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:پرسپولیس , :: 12:14 :: توسط : h.m

435 


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:, :: 12:11 :: توسط : h.m

  455

كروش آماده‌تر براي صعود


شاخص‌ترين چهره گروه A بدون شك كسي نيست جز كارلوس كروش. مردي كه فوتبال اروپا را با همه افتخارهاي رنگارنگش پشت سر گذاشت تا اين بار سفر به جام جهاني را با آسيايي‌ها تجربه كند. براي شمردن تفاوت‌هاي او با ديگر همتاهايش در گروه A انتخابي جام جهاني در آسيا كافي است سري بزنيم به تيم‌هايي كه كروش از آنها گذشته. تيم ملي پرتغال، تيم زير 20 ساله‌هاي پرتغال، اسپورتينگ ليسبون، مترواستارز، ناگويا گرامپوس ژاپن، تيم ملي امارات، تيم ملي آفريقاي جنوبي، منچستريونايتد و رئال‌مادريد. اين اما همه داشته‌هاي كارلوس كروش از مربيگري در فوتبال نيست و نمي‌شود كه افتخارهايش را ناديده گرفت. دو قهرماني جام جهاني با جوانان و يك قهرماني در اروپا با زير 16 ساله‌هاي پرتغال تنها بخشي از افتخارهايي است كه در كارنامه سرمربي پرتغالي تيم ملي نقش بسته. غير از آن، سه قهرماني ليگ برتر انگليس، يك قهرماني در FA كاپ، يك قهرماني در ليگ كاپ، يك قهرماني در جام يوفا و يك قهرماني در جام باشگاه‌هاي جهان را هم كروش با منچستريونايتد تجربه كرده. مثل قهرماني‌اش در سوپركاپ اسپانيا با رئال مادريد كه در سال 2003 رقم خورد و دو قهرماني در فوتبال پرتغال با اسپورتينگ ليسبون. همه اين افتخارها و تجربه‌ها كه شايد براي خيلي‌ها نقشي از يك رويا است، كفايت مي‌كند براي اينكه ايمان بياوريم به داشته‌هاي فكري كارلوس كروش و اميدوار بمانيم به موفقيت در رقابت‌هاي پيش‌رو و عبور آسان از جاده نه چندان همواري كه قرار است ما را برساند به دروازه فوتبال جهان در برزيل.


36 امتياز در كارنامه آسيايي كروش
بخشي از عمر فوتبالي كارلوس كروش اگرچه خيلي كوتاه، اما در قاره كهن سپري شده. بخشي كه برمي‌گردد به سال‌هاي 96 و 97 ميلادي و آن هم خالي از افتخار نبوده. كروش نخستين تجربه آسيايي‌اش را در ناگويا گرامپوس ژاپن از سر گذراند. از نوامبر 96 تا مه 97 و البته تنها در 6 بازي روي نيمكت اين تيم نشست كه حاصلش دو برد بود و 4 باخت. با اين همه ناگويا در جي ليگ دوم شد و قهرمان سوپركاپ و سانتوري كاپ ژاپن. بعد از آن، كارلوس كروش راهي غرب قاره شد تا سرمربيگري تيم ملي امارات را هم تجربه كند. حضور او در امارات يك سال طول كشيد و در اين مدت تيم ملي امارات 16 بار به ميدان رفت. از اين 16 بازي 8 تا را برد، 2 مساوي گرفت و 6 تاي ديگر را باخت. در واقع كارلوس كروش در تجربه 18 ماهه سرمربيگري‌اش در فوتبال آسيا – پس از حضور در ايران- از 22 بازي 36 امتياز گرفت تا خيلي هم با رقباي امروز تيم ملي غريبه نباشد.

كاسيموف و همه تجربه‌هاي آسيايي‌اش
براي هدايت ازبك‌ها، ميرجلال كاسيموف مثل هميشه بهترين گزينه است. مردي كه بازوبند كاپيتاني تيم ملي ازبكستان را هم سال‌ها بر بازو داشته و دوباره نشسته بر نيمكت همين تيم كه در بازي نخست با ايران، آبراموف را بالاي سر خود داشت. سرمربيگري را كاسيموف از سال 2007 آغاز كرد و جز هدايت بنيادكار و تيم ملي ازبكستان تجربه ديگري ندارد همراه با حضور در نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان 2008 و قهرماني در ليگ و جام حذفي ازبكستان. همه افتخارهاي او برمي‌گردد به روزگار بازيگري‌اش.با اين همه كاسيموف و تيمش هم به اندازه قطر اميدوارند و نشسته‌اند به انتظار بازي رودررويي كه تعيين‌كننده سرنوشتشان است.

چوي كانگ هي در راه تجربه‌اندوزي
 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:كارنامه مربيان گروه A , :: 18:59 :: توسط : h.m



نوري : هيچ بازيکني بدش نمي‌آيد با دنيزلي کار کند و من هم از اين قاعده مستثني نيستم. ولي بايد ابتدا تکليفم با ملوان مشخص شود .


محمد رويانيان در حال بستن تيمي قدرتمند براي ليگ دوازدهم است. پرسپوليس بازيکنان مطرحي جذب کرده و حالا مي کوشد دو، سه ستاره ديگر فوتبال ايران را جذب کند. پژمان نوري يکي از اين بازيکنان است که مورد توجه پرسپوليسي‌ها قرار گرفته است.

به گزارش گل، نوري که اين روزها از مصاحبه فراري است درباره ابهام‌هايي که اطرافش وجود دارد مي‌گويد: «هنوز درباره تيم فصل آينده‌ام تصميمي نگرفته‌ام. تمام تمرکزم روي بازي با قطر است اما مذاکره‌اي جدي با مسئولان پرسپوليس انجام نداده‌ام. مي‌خواهم اول تکليفم با باشگاه ملوان روشن شود و بعد درباره پيشنهادهايم تصميم بگيرم. قرار است ظرف امروز و فردا تکليف خريد ملوان توسط هدايتي مشخص شود. بعد از مشخص شدن تکليف مالکيت ملوان تصميم نهايي‌ام را مي‌گيرم.»

نوري درباره بازي دوباره زير نظر دينزلي در پرسپوليس مي‌گويد: «من سال‌ها شاگرد دنيزلي بودم و با پيراهن پرسپوليس بازي کردم. هيچ بازيکني بدش نمي‌آيد با دنيزلي کار کند و من هم از اين قاعده مستثني نيستم. ولي بايد ابتدا تکليفم با ملوان مشخص شود. اولويتم بازي در ملوان است اما به شرطي که تيم قدرتمندي بسته شود و تيم براي کسب سهميه آسيايي تلاش کند. به همين خاطر منتظر پايان بازي ايران- قطر هستم تا تيم آينده‌ام را انتخاب کنم.»

پژمان نوري روبه‌روي ازبکستان در پست دفاع چپ به ميدان رفت و بازي زيبايي ارائه داد. نوري درباره بازي مقابل قطر مي‌گويد: «بازي سختي پيش رو داريم. اصلا نبايد به شکست سنگين قطر مقابل کره جنوبي فکر کنيم. آنها به تهران مي‌آيند تا از ما امتياز بگيرند ولي بايد باهوش باشيم و اسير جنگ رواني عرب‌ها نشويم. اگر قطر را ببريم مي‌توانيم مقدار زيادي از راه صعود را طي کنيم. اميدوارم با حمايت تماشاگران خودي بتوانيم قطر را ببريم و شش امتيازي شويم.» 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:پرسپوليس, :: 18:22 :: توسط : h.m

بهترین کار این است که مشکلاتتان را برای مردم تعریف نکنید.
نیمی از آن‌ها علاقه‌ای به شنیدنش ندارند
و نیمی دیگر هم از شنیدن آن خوشحال می‌شوند . .
                                                                         سطر ها بسیار موثر هستند
چون به شما میفهمانند که :
نظم و ترتیب همیشه در اولویت است
سکوت معنی دار بهتر از کلمات بی معنی است . . .
                                                
كورش كبير:من براي متنفربودن ازكسانيكه ازمن متنفرند وقتي ندارم, زيرامن گرفتاردوست داشتن كساني هستم كه مرا دوست دارند                                                                                   دیشب که نمیدانستم برای کدام یک از درد هایم گریه کنم کلی خندیدم ..!!
صادق هدایت


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:اس ام اس های فلسفی جدید و با حال, :: 17:53 :: توسط : h.m

بنام خداوند جان خرد
هر کسی در اطراف خود بنگرد، تفاوت‌های فراوانی بین مردم می‌بیند. در این نوشته، می‌خواهیم به تفاوت‌های بین مردم با نگاهی وسیع‌تر نگاه کنیم و نشان دهیم که قرآن چگونه دید ما را از سطح دنیا به سطح حقایق جهان ارتقا می‌دهد.




مفهوم آخرت در قرآن کریم افق دید ما را وسیع می‌کند و دید ما را از ظاهر بینی و سطحی نگری، به دور اندیشی و عمیق نگری می‌کشاند.

روزی پیامبر صلی الله علیه و آله بعد از نماز جماعت صبح جوانی را در مسجد دید که حالات جسمی او به خاطر لاغری بدن و زردی رنگ، طبیعی به نظر نمی‌آمد. پیامبر حال او را پرسید:

- امروز صبح چطوری؟

- در حالت یقین هستم ای رسول خدا.

- هر چیزی نشانه ای دارد. نشانه یقین تو چیست؟

- ای رسول خدا، یقینم مرا غمگین کرده و شب زنده دار و روزه دارم کرده است و از دنیا و آنچه در آن است روی گردانم کرده است. گویا به عرش پروردگارم می‌نگرم که برای حساب برافراشته شده و من در بین مردمی هستم که برای حساب جمع شده‌اند و گویا بهشتی‌ها را می‌بینم که در بهشت بهره‌مند می‌گردند و همدیگر را می‌شناسند و بر پشتی‌ها تکیه می‌زنند و اهل آتش را می‌بینم که در آن عذاب می‌شوند و فریاد می‌آورند و گویا همین الآن صدای (شعله های) آتش را با گوش‌هایم می‌شنوم.


 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, :: 16:12 :: توسط : h.m
درباره وبلاگ
با سلام به وبلاگ خودتان خوش آمدی به اطلاع تمامی دوستان میرساند که تمامی تبلیغات وبلاگ از جانب ارائه دهنده فضای وبلاگ (لوکس بلاگ) میباشد وربطی به این جانب ندارد.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لرستان و آدرس hassanreza.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 234
بازدید کل : 91640
تعداد مطالب : 191
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

مرجع وبلاگ نویسان جوان