لرستان
السلام علیک یا ابا الفضلل العباس (ع)
 
 

فردوسی حکیم بزرگ ایرانی که همه قبولش دارن میگه:

که پیش زنان هرگز راز مگوی ، چو گویی ، سخن بازیابی به کوی !

 


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, :: 12:8 :: توسط : h.m

«شهادت امام موسي بن جعفر (عليهما السلام) هفتمين ستاره تابناک امامت و ولايت را به تمامي شيعيان حضرتش تسليت عرض مي كنيم»
آن حضرت فرمودند: علومی را که مردم به آن نیاز دارند در چهار چیز یافتم: نخست اين که پروردگارت را بشناسي (خداشناسي)، دوم اينکه بداني با تو چه کرده است (خودشناسي)، سوم اين که بداني از تو چه خواسته است (وظيفه شناسي) و چهارم اين که بداني چه چيز تو را از دينت بيرون مي برد (آفت شناسي)».
کافي ج 1 ص 50
 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, :: 12:4 :: توسط : h.m

خبرگزاری فارس: استاد مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه ضمن بیان شباهت میان امام مهدی(عج) و حضرت موسی(ع) در نحوه ولادت، به تبیین ادله اثبات ولادت امام زمان(عج) پرداخت.



به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس در ادامه سلسله مباحث «مهدویت و انتظار» گفت‌و‌گوی مشروحی با حجت الاسلام والمسلیمن «مهدی یوسفیان» استاد مرکز تخصصی مهدویت و مؤلف کتاب‌های «امام مهدی در قرآن»، «طلوع خورشید»، «طلوع خورشید»، «غیبت امام مهدی»، «رخداد ظهوری» و «شرایط ظهور» انجام داده‌ایم که این هفته، بخش دوم آن تقدیم خوانندگان گرامی می‌شود:

چگونگی ولادت حضرت مهدی (عج)

یوسفیان در ابتدای بخش دوم سخنان خود گفت: در روایات متعددی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله نقل شده است مردی از خاندان من ـ که دوازدهمین خلیفه و جانشین پس از من است ـ قیام خواهد کرد و با نابودی ظلم و ستم و برقراری حکومت الهی، عدل و راستی را در جهان خواهد گستراند.

وی گفت: فرمانروایان ستمگر عباسی براساس این روایات، به دنبال قتل و نابودی ایشان بودند و لذا مراقبت و سخت گیری زیادی نسبت به اهل بیت داشتند و حتی امام هادی علیه‌السلام و امام عسکری علیه‌السلام را به شهر سامرا منتقل کردند.

وی یادآور شد: روشن است که در چنین شرایطی، ولادت آن بزرگوار باید پنهانی و به گونه‌ای باشد که آسیبی به ایشان نرسد؛ از این رو ولادت ایشان به تولّد حضرت موسی علیه‌السلام تشبیه شده است.
 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, :: 9:52 :: توسط : h.m


يعني بعد از اين همه سال آقاي فتح الله زاده تازه فهميده بمب ترکاندن خوب نيست؟ 

سايت باشگاه پرسپوليس: مهاجم سابق تيم پرسپوليس و تيم ملي که پاي تلويزيون نشسته بود و اظهارات فتح الله زاده را در برنامه ورزش و مردم شنيده مي گويد: من براي فتح الله زاده و باشگاه استقلال احترام زيادي قائلم و حتي يک بار گفته بودم او را وزير ورزش کنند اما امروز حرفهايي از وي مي شنوم که با رفتارهاي قبلي اش منافات دارد.

کريم باوي افزود: به قول معروف يا چنان نما که هستي يا چنان باش که مي نمايي. يکي از افرادي که بازار نقل و انتقالات را در سالهاي قبل دچار التهاب کرده و در رشد کاذب قيمت ها نقش زيادي داشت همين آقاي فتح الله زاده بود.

کريم باوي ادامه داد: او حرفي که زد شايد مي خواست شکسته نفسي کند يا به کنايه ديگران را مورد خطاب قرار دهد اما عين واقعيت در مورد خودش بود. همين که امروز مي گويد يک عمر به خاطر سکوها ستاره گرفتيم و به جوانان فرصت رشد نداديم عين واقعيت است.

شما نگاه کنيد همه اين سالها تا شنيدند يک بازيکن در راه پرسپوليس او را جذب کردند آن هم با قيمت بالا تا بگويند فلان بازيکن را از دهان شير بيرون کشيدبم. بالاخره دست بالاي دست هم بسيار است. يکي مثل رويانيان که من به عملکرد او هم نقد دارم مي آيد و بيشتر از تو پول مي دهد. آن وقت جالب است که کساني عليه او موضع مي گيرند که خودشان اين رويه غلط را باب کرده اند. سپاهان و استقلال در همه اين سالها چگونه بازيکن مي گرفتند؟ فتح الله زاده که چک شخصي مي کشيد با آدم امروزي که رويانيان را نقد مي کند فرق دارد؟ غير از اين است که امروز ديگر بمب افکن نيستي و بايد جور ديگري حرف بزني؟ اگر خود او سيد جلال و بنگر و ... را جذب کرده بود تا 6ماه مصاحبه مي کرد. اين واقعيت است و نبايد کسي ناراحت شود.

وي افزود: يعني بعد از اين همه سال آقاي فتح الله زاده تازه فهميده بمب ترکاندن خوب نيست؟ استقلال او چند تا جوان و پديده رو کرده؟ رويانيان اگر ستاره گرفته 5-6بازيکن تيم ملي جوانان را هم به خدمت گرفته. با خيلي از متخصصان فوتبال پايه هم در تعامل و مشورت است. شايد کارش را نتواند حتي آغاز کند اما همين که نشان داده به پايه ها توجه دارد ومي گويد اگر پايه ها خروجي مناسبي براي بزرگسالان نداشته باشند بايد تعطيل شوند نشان مي دهد درد را مي داند. تازه اين آدم يک سال نيست به فوتبال آمده. اما آقاي فتح الله زاده با سالها سابقه در فوتبال چه کرده؟ غيراز اين بود که ماجراي تيم هاي پايه او و استقلال و مسائل منفي آن در فصل قبل از ماجراي 11سپتامبر هم بيشتر سر وصدا کرد؟ خود ايشان در مصاحبه اي گفته بود من به رضا رجبي گفتم تيم هاي پايه هزينه هاي خودشان را تامين کنند. عاقبت اين ايده همان هياهوها و ادعاهايي مي شود که حسن روشن مطرح کرد و باشگاه هم با تغيير در راس آکادمي خود نشان داد خبرهايي بوده است. همين تيم چون سازندگي ندارد با رفتن مجيدي دچار آسيب مي شود يا به قول خودشان ناچارند لي لي به لالاي بازيکن معترض گذاشته و بازيکن سالاري را به اوج برسانند. غير از اين بود که خودشان گفتند تيم با مظلومي يک جام بگيرد خوب است و او مي ماند اما هيئت مديره بدون اجازه و هماهنگي با او رفتند منزل امير قلعه نوعي که دوست وهمبازي من بوده و موفق ترين مربي ايران هم به حساب مي آيد و نشان دادند جايگاه مديريت در استقلال کجاست؟ بياييد شعار ندهيم. مردم از اين رفتارها خسته شده اند.حرفهاي آقاي رسولي نژاد که از حرفهاي فتح الله زاده هم جالب تر است و انگار مدير باشگاه ملوان است و خودشان تا حالا خريدهاي سنگين نداشته اند.

باوي در پايان گفت: اين ها واقعيات فوتبال ماست. من رويه کنوني پرسپوليس را هم تاييد نمي کنم اما رطب خورده هم نمي تواند منع رطب کند. کسي بايد از رويانيان ايراد بگيرد که خودش اين شيوه را نرفته باشد.اين را بايد مدير عامل فجر سپاسي بگويد که 12سال ستاره ساخته و ديگران حاصل دسترنجش را برده اند و همين امسال هم براي رضاحقيقي آنها، پيشنهادهاي ميلياردي مي رسد. اين فوتبال با اين پول ها نابود مي شود.اين امر با مديراني که از ترس اخراج و برکناري دکان سازندگي را سه قفله کرده اند، دير وزود دارد اما سوخت و سوز ندارد چون به قول خود فتح الله زاده مديرها براي سکوها بازيکن مي خرند. اين فوتبال 5تا بازيکن 200ميليوني دارد و بقيه زير اين مبلغ بايد بگيرند اما خودتان را به ارقام نگاه کنيد تا همه چيز دستگيرتان شود. آيا اگر قرار بود از جيب شخصي هم خرج کنند اين پول ها را مي دادند؟همين است که تيم ملي مقابل قطر لنگ مي زند و ما کي روش را مقصر مي دانيم انگار او بازيکنانش را از پرتغال با خودش آورده.او بد، چرا تيم هايمان با مربي ايراني و خارجي در ليگ قهرمانان آسيا به جايي نمي رسند؟ خانه از پاي بست ويران است 


ارسال شده در تاریخ : جمعه 26 خرداد 1391برچسب:, :: 20:11 :: توسط : h.m

 .
دقت کردین هروقت یه خواب خوب میبینی صب پاشی یادت نمیاد
اما کافیه یه خواب ناجور ببینی ، تا شیش ماه تو مخته !
.
.شمام اینجوری میشین ؟
کافیه شماره های گوشیتون به فنا بره .
دهنتون سرویس میشه هردفه اس بیاد !
آپاندیستون رو میاره جلو چشتون تا بگه کیه
.
.
.
  با دوستم رفتیم برا اهدا عضو ثبت نام کردیم و این حرفا
آقا مارو جو گرفت هرچی بود تیک زدیم
خدا نکرده اگه اتفاقی بیوفته برام ، فقط پوستم میمونه
تو یه نایلون میارن در خونه تحویل میدن !
.
.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 26 خرداد 1391برچسب:اس ام اس, sms, :: 18:29 :: توسط : h.m

مهندسی معکوس !
سر سفره دیدم غذا خیلی شور شده به مامان گفتم چرا اینقد غذا بی نمکه ؟
گفت اتفاقا من کلی نمک خالی کردم تو غذا
گفتم هاااااا !
اگه الان میگفتم غذات شوره میگفتی ما اصلا یه ماهه نمک نداریم تو خونه !
خواستم خودت اعتراف کنی!
.

 .
.
میازار موری که دانه کش است!
در مورد مورچه ای که دانه همراه اش نیست فتوایی صادر نشده!
می توانید بیازارید
. .
فامیلمون معلّم بود. می گفت یه بار تو امتحان جغرافیا سؤال دادم:
“آیا می دانید طولانی ترین رود ایران چه نام دارد؟”
یه شاگرد هم تو ورقه اش نوشته بود “بله”.
پ.ن: نمره شو داده بود به بچه.
.

.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:اس ام اس توپ خنده دار, :: 20:20 :: توسط : h.m

یارو میره خونه بخره میپرسه ببخشید قبله هم داره?


&&&&&


فقط دهه شصتیا هستن که میتونن رابطه ی عاطفی بین خودکار بیک و نوار کاست رو درک کنن


&&&&&



همتون تنهایین…همراه اول دروغ میگه!! . . . . . ایرانسل


&&&&&



جدیدترین خبر از جهنم: هر دو تا شیر دستشویی داغه



&&&&& 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:لطیفه جذاب, :: 19:19 :: توسط : h.m

645465 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:جوک جدید تصویری, :: 19:5 :: توسط : h.m


بسياري از كارشناسان فوتبال خاورميانه بر اين باور هستند كه تقابل تيم‌هاي عربي با تيم ملي ايران در سال‌هاي اخير نشان داده است كه تيم ايران دچار يك استرس مضاعف براي گشودن دروازه‌‌هاي حريفان است.

برخي از شبكه‌هاي تلويزيوني مختلف ورزشي عربي در منطقه از تساوي تيم قطر در مقابل ايران به هيچ عنوان تعجب نكردند.

نيل اسپورت گزارش داد: تيم ملي ايران نزديك به 30 كرنر، ضربه ايستگاهي و سانتر بر روي دروازه‌ تيم ملي قطر انجام داد، اما اغلب اين حملات در مرحله اول توسط بازيكنان قطري دفع شد و بايد گفت كه دقت در ارسال توپ براي مهاجمان در تيم ملي ايران حتي به 20 درصد هم نمي‌رسد.

نيل اسپورت بر اين اعتقاد است كه كاپيتان تيم ملي ايران در استراتژي مربي پرتغالي تيم ملي ايران گمشده بود. همچنين ساير شبكه‌هاي تلويزيوني منطقه با كم اثر بودن آندرانيك تيموريان از عصبانيت‌هاي علي كريمي كه در نيمه اول كم فروغ بود، تعجب كرده بودند.

اين گزارش مي‌افزايد: برخي از شبكه‌هاي تلويزيوني عربي نيز از اشتباهات بازيكنان ايران در حفظ توپ و پاسكاري‌هاي خود نيز ياد كرده و از اين كه مربي در سطح كارلوس كي‌روش قبل از بازي با قطر از دشواري‌هاي روبرو شدن با اين حريف عربي سخن گفته است، نيز با تحليل‌هاي مختلف و البته تعجب برانگيز سخن گفتند.

در اين بين تلويزيون قطر نيز بي‌كار ننشسته و با انتقاد شديد از كنفدراسيون فوتبال آسيا از اين كه دو تيم عربي قطر و لبنان در گروه اول فشردگي سه بازي را تحمل كرده و به عنوان نمونه تيم قطر به فاصله سه روز از ديدار سنگين خود با كره جنوبي به ديدار تيم پرقدرت تيم ايران رفته است، به شدت انتقاد كردند.

شبكه‌هاي عربي نيز بار ديگر از سطح پايين تصويربرداري تلويزيون ايران براي پوشش مسابقات فوتبال نيز انتقاد كردند. 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب: شبکه هاي عربي , :: 12:21 :: توسط : h.m

http://www3.varzesh3.com/files/newspaper/varzesh3/600_Perspolis-1391-03-24.jpg 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:روزنامه پرسپولیس 24 خرداد 1391, :: 12:19 :: توسط : h.m
درباره وبلاگ
با سلام به وبلاگ خودتان خوش آمدی به اطلاع تمامی دوستان میرساند که تمامی تبلیغات وبلاگ از جانب ارائه دهنده فضای وبلاگ (لوکس بلاگ) میباشد وربطی به این جانب ندارد.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لرستان و آدرس hassanreza.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 234
بازدید کل : 91640
تعداد مطالب : 191
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

مرجع وبلاگ نویسان جوان