لرستان
السلام علیک یا ابا الفضلل العباس (ع)
 
 

با انتقال قطعات ضریح جدید امام حسین(ع) به حرم مطهر اباعبدالله(ع) در كربلاي معلي و برپایی کارگاه عملیات اجرایی، از روز گذشته تعویض ضريح قديمي با ضريح جديد به صورت رسمي آغاز شد.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ با انتقال قطعات ضریح جدید امام حسین(ع) به حرم مطهر اباعبدالله(ع) در كربلاي معلي و برپایی کارگاه عملیات اجرایی، از روز گذشته تعویض ضريح قديمي با ضريح جديد به صورت رسمي آغاز شد.

مدت زمان تعویض ضریح حدود 45 روز در نظر گرفته شده که از این مدت 10 روز به عملیات انتقال ضریح فعلی و مابقی به جایگزینی ضریح جدید اختصاص دارد.

کار ساخت ضریح جديد امام حسین(ع) در كشورمان از خرداد ماه سال 87 آغاز شد و ششم مهر ماه طي مراسمي با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری و رئیس مجلس شورای اسلامی و نمایندگانی از کشورهای عراق، عربستان، بحرین، لبنان و... از این ضریح مطهر رونمایی شد.
 
طراحی این ضریح مطهر توسط استاد محمود فرشچیان و خطاطیِ متون منقوش بر ضریح مقدس توسط استاد سید محمد حسینی موحد که از خطاطان به نام جهان اسلام است انجام شده است.

بالغ بر 14 میلیارد تومان صرف اجرای این پروژه شده است که از این مبلغ 5 میلیارد و 800 میلیون تومان به صورت نقدی و مابقی به صورت غیر نقدی در قالب طلا و جواهرات و سایر اقلام ارزشمند توسط عاشقان حضرت سیدالشهدا (ع) از سرتاسر ایران و جهان اهدا شده است.

اين تصاوير از طريق ستاد بازسازي عتبات عاليات در اختيار باشگاه خبرنگاران قرار گرفته است.



 


 


 


 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 6 بهمن 1391برچسب:تعويض ضريح قديمي امام حسين(ع) با ضريح جديد + تصاوير , :: 8:50 :: توسط : h.m

 

 

نوکیا کرکره سیمبیان را برای همیشه پایین کشید

نرم افزار - کمپانی نوکیا رسما اعلام کرد با سیستم عامل سیمبیان خداحافظی کرده و گوشی های خود را با سیستم عامل ویندوز ساخته و عرضه خواهد کرد.

به گفته مقامات این کمپانی، نوکیا 808 پیور ویو، اخرین گوشی نوکیا است که با سیستم عامل سیمبیان ساخته شده و از این به بعد گوشی ها و اسمارتفون های این کمپانی با ویندوز فون عرضه خواهد شد.
بر این اساس آخرین هورا بر سر پیور ویو 808 کشیده خواهد شد. نوکیا ضمن اعلام میزان فروش خود در فصل آخر سال مالی 2012 به این نکته اشاره کرد که پلتفورم نرم افزاری خود را از سیمبیان به ویندوز فون تغییر می دهد. در همین حال گوشیهای دارای سیستم عامل سیمبیان که نامشان در گزارش آمده همچنان عرضه آنها تا تمام شدن محصول ادامه خواهد داشت که از جمله آنها پیورویوی 808 است.
این گوشی هوشمند اواسط 2012 عرضه شد که بدلیل داشتن دوربین 41 مگاپیکسلی اش بسیار معروف شد.
علی رغم تلاش تیم سیمبیان برای سازگاری سیستم عامل با صفحات لمسی، آی او اس اپل و آندروید نگذاشتند آب خوش از گلوی سیمبیان پایین رود و البته در مسابقه سرعت و تکنولوژی کم آورد.
میزان فروش نوکیا با سیستم عامل ویندوز نیز نشان داد مردم تمایلی به خرید سیمبیان ندارند و کپی برداری های گاه و بی گاه از آندروید نیز نتوانست به کمک این پلتفورم بیاید.
فروش کم پیور ویو 808 با سیمبیان ، نوکیا را به این نتیجه رساند که در بهترین حالت سیستم عامل قدیمی ، کاربر پسند نخواهد بود و اکنون شایعه شده که مدل جدید پیورویو با سیستم عامل ویندوز (بنام NOKIA EOS) در اواسط 2013 راهی بازار می شود.
سیمبیان نام سیستم‌عاملی برای گوشی‌های تلفن همراه است. سیمبیان را پیش از این گروهی از شرکت‌ها مانند نوکیا، اریکسون، سونی اریکسون، پاناسونیک و سامسونگ پشتیبانی می‌کردند، ولی در 24 ژوئن 2008 نوکیا همهٔ سهام آن را خرید.
 
14 شرکت اصلی و چند شرکت فرعی از به وجود آوردندگان این محصول بودند، بعضی از این شرکتها در زمینه نرم‌افزار و بعضی از آنها در زمینه سخت‌افزار به رشد این سیستم‌عامل و موبایل‌های آن کمک کرده‌اند. در این زمینه نوکیا با ‏‏47٫9% پیشتاز است و پس از آن ‏Ericsson‏ با 15٫6%، ‏SonyEricsson‏ با 13٫1%، پاناسونیک با 10٫5%، ‏Siemens‏ با 8٫4% و ‏سامسونگ با 4٫5% قرار دارند
در ابتدا تلفن‌های همراه دارای ساختار پیچیده‌ای نبودند. سخت‌افزار محدود نیاز به نرم‌افزارهای پیچیده نداشت، تا اینکه شرکتهای مطرح ساخت گوشی‌های تلفن همراه نسل‌های دوم و سوم گوشی‌های خود را عرضه کردند. این گوشی‌ها دارای امکانات سخت‌افزاری بیشتری بودند که شامل پردازنده، حافظه و دیسک سخت بوده و تقریباً به صورت یک رایانه کوچک طراحی شدند. در این زمان بود که این شرکتها به اهمیت نرم‌افزار در این گوشی‌ها پی برده و رقابت نرم‌افزاری در کنار رقابت سخت‌افزاری شروع شد. مایکروسافت یکی از شرکتهایی بود که قبلا روی سیستم‌عامل رایانه‌های جیبی خود کار کرده بود و ویندوز سی‌ای را به همین منظور طراحی کرده بود. این ویندوز قابلیت این را داشت که روی موبایل‌ها نیز نصب شود. بعد از رسمیت یافتن موبایل‌های نسل جدید شرکت‌های مطرح در این صنعت که به مشکلات بی شمار ویندوز سی‌ای پی برده بودند و نمی‌خواستند نرم‌افزار این صنعت را در انحصار یک شرکت نگه دارند با همکاری هم سیستم‌عامل جدیدی برای موبایل‌ها به وجود آوردند که سیمبیان نام گرفت.


ارسال شده در تاریخ : جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, :: 8:42 :: توسط : h.m

حاشيه‌هاي دربي 76


طرفداران تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس مقابل درب ورزشگاه آزادي کري‌خواني‌هاي قبل از بازي را شروع کردند.


در حالي که حدود 18 ساعت به آغاز ديدار تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس در دربي 76 باقي مانده است تعداد زيادي از طرفداران دو تيم مقابل درب اصلي ورزشگاه آزادي کري‌خواني‌هاي هميشگي اين بازي حساس را آغاز کرده‌اند.

*‌تعداد زيادي از دست‌فروشان مقابل درب ورزشگاه اقدام به فروش تغذيه و مايحتاج تماشاگران کرده و دسترسي به مواد غذايي را براي آنها راحت کرده‌اند.

*‌ بيش از 3 هزار نفر از طرفداران تيم‌‌هاي استقلال و پرسپوليس در پارک خرگوش‌دره و در روبه‌روي استاديوم به تشويق تيم‌هاي محبوب خود مي‌پردازند.

* مسئولان شهرداري منطقه 22 درست مثل برگزاري نمايشگاه‌هاي بين‌‌المللي پارک خرگوش‌دره را به غرفه‌هاي مختلف تقسيم‌ کرده‌اند. غرفه اهداي غذا، غرفه‌هاي فرهنگي، غرفه بازيافت و تحويل زباله‌ها، غرفه آموزه‌هاي ديني و غرفه‌هاي ديگر در اين پارک داير شده است.

* مسئولان شهرداري اين منطقه با کشيدن داربست جايگاهي را براي استراحت تماشاگران آماده کرده‌اند و عده‌اي از طرفداران نيز با خود چادرهاي مسافرتي آورده و در گوشه گوشه پارک اسکان پيدا کرده‌اند.

* مبلغان ديني براي راهنمايي و صحبت با تماشاگران دو تيم در پارک خرگوش‌دره مستقر هستند.

* مأموران نيروي انتظامي با دقت ورود و خروج تماشاگران را کنترل کرده و از آنها مي‌خواهند وسائل اضافي با خود نبرند.

* مسئولان فرهنگي فدراسيون اقدام به پخش موسيقي و همچنين تصاويري براي تماشاگران کرده و به اين وسيله آنها را سرگرم مي‌کنند.

*‌ علي فتح‌الله‌زاده مديرعامل باشگاه استقلال در هتل المپيک حاضر شده و با بازيکنان و اعضاي کادر فني اين تيم ديدار و گفت‌وگو کرد. وي به همراه معاونين خود در هتل المپيک حاضر شده است.

*‌ تماشاگران تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس از شهرهاي مختلف همچون اردبيل، مشهد، گيلانغرب، قائم‌شهر، اراک، اصفهان، رشت و قم ، خود را به ورزشگاه آزادي رسانده‌اند.

ديدار تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس از ساعت 15 فردا در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.

اين ديدار روز جمعه با قضاوت محسن قهرماني انجام خواهد شد.

 


ارسال شده در تاریخ : جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, :: 8:28 :: توسط : h.m

مايلي‌کهن: فجر چهار برابر ما هزينه کرده است


محمد مايلي‌کهن گفت: فجر سپاسي چهار برابر گهر هزينه کرده است و قابل قياس با ما نيست.


سرمربي تيم فوتبال گهر دورود پس از باخت تيمش برابر فجر سپاسي، اظهار کرد: امروز بدشانس بوديم و موقعيت‌هاي زيادي از دست داديم.

به گزارش ايسنا،وي با بيان اينکه فجر خوب بازي کرد و پيروزي را به آنها تبريک مي‌گويم، ادامه داد: فشردگي مسابقات و بازي‌ها همه تيم‌هاي ليگ برتري از جمله گهر را تحت تاثير قرار داده که اين به ضرر ماست. امروز غيبت مصدومان و محرومان به گهر ضربه زد و تيم را تحت تاثير قرار داد.

مايلي‌کهن در خصوص دو باخت متوالي تيمش عنوان کرد: بدشانس بوديم. اگر مهاجمان کمي دقت مي‌کردند مي‌توانستيم در اين دو بازي بازنده ميدان نباشيم. هدر دادن پنج، شش موقعيت صددرصد گل مقابل فجر نشانه بازي باکيفيت تيم گهر بود.

وي با بيان اينکه قواي جسماني تيم تحليل رفته و بازيکنان در نيمه دوم کاملا خالي کردند، اظهار کرد: شرايط بدتر شده و ما بايد به فکر بازي‌هاي آينده باشيم. الان تمام هدف من آماده کردن تيم براي بازي با نفت است.

سرمربي تيم فوتبال گهر دورود ادامه داد: فجر سپاسي چهار برابر تيم گهر در فصل جاري هزينه کرده و بي‌انصافي است که اين دو را با هم مقايسه کنيم.

مايلي‌کهن در پايان افزود: تيم نياز به استراحت دارد و مطمئنم با رفع مشکلات، شرايط‌مان دوباره بهتر خواهد شد.

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, :: 18:5 :: توسط : h.m

پيروزي فجر سپاسي مقابل گهر دورود


فجرسپاسي مقابل گهردورود با نتيجه 3 بر صفر به پيروزي رسيد.


فجر سپاسي در چارچوب هفته 23 ليگ برتر با نتيجه 3 بر صفر مقابل گهر دورود به پيروزي رسيد. اين ديدار ساعت 14:15 آغاز شد.

گل هاي فجر را در اين مسابقه مسلم فيروزآبادي (4)، مجتبي ترشيز (34) و سعيد قزلچي (83) به ثمر رساندند.

فجر با اين پيروزي 32 امتيازي شد و به وضعيت خود در جدول بهبود بخشيد. تيم گهر با 16 امتياز در رده آخر جدول است.

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, :: 17:15 :: توسط : h.m

  • صابر فیضی - مدیرعامل پیشین مخابرات ایران - به عنوان عضو هیات مدیره به تالیا پیوست.به گزارش خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، فیضی که پیش از این سوابقی مانند مدیرعاملی شرکت مخابرات ایران را در کارنامه داشته است، در دوره تصدی این پست نیز اخبار متعددی مبنی بر بهبود شرایط تالیا و عدم ورشکستگی این اپراتور اعلام کرده و از حضور سرمایه گذاران مختلف در این بخش خبر داده بود. شرکت تالیا که به عنوان اولین شبکه مستقل پیش پرداخت تلفن همراه (Pre-Paid) در کشور شناخته می شود از سال 1383 با استفاده از تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری شرکت‌های زیمنس، آلکاتل و اریکسون و با مشاوره یکی از برجسته‌ترین مشاوران GSM در دنیا (شرکت Tel 2) آغاز به کار کرد اما بعدها در برهه‌ای از زمان به دلایل مختلف با مشکلاتی مواجه شد.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, :: 16:8 :: توسط : h.m

 

 

لومیای بعدی نوکیا ۴۱ مگاپیکسلی خواهد بود

سخت افزار - نسل بعدی گوشی های هوشمند نوکیا مبتنی بر ویندوز دوربینهای 41 مگاپیکسلی خواهد داشت.

بر اساس گزارشات جدید، نسل بعدی تلفن های لومیا مانند گوشی های موسوم به 808 pureview دوربینی 41 مگاپیکسلی خواهد داشت. مدل 808 در نمایشگاه و کنفرانس موبایل بارسلونا در سال گذشته نمایش داده شد و از آن زمان تا کنون تنها کاری که کرده اینکه سازندگان اسمارتفونها را ترغیب کرده تا نسل بعدی محصولات خود را با مگاپیکسل بیشتر عرضه کنند.
به نوشته ورج، نوکیا پروژه ای با نام PureView Windows Phone و یا EOS را در سال 2013 دنبال می کند تا گوشی پیور ویوی خود را نه با سیستم عامل سیمبین ، بلکه با سیستم عامل ویندوز ارائه کند و دوربین آن نیز 41 مگاپیکسلی باشد.
نکته دیگر اینکه لومیای نسل بعدی نه از جنس پلی کربنات، بلکه از آلومینیوم ساخته خواهد شد تا استواری شبیه آیفون را به رخ کشد. نوکیا همچنین ویندوز آر تی کاستومایز شده خود را به زودی روی دستگاههای خود تا بهار 2013 عرضه خواهد کرد.


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, :: 16:5 :: توسط : h.m

روزنامه پیروزی 04 بهمن 1391


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:روزنامه پیروزی 04 بهمن 1391, :: 12:26 :: توسط : h.m

 



روزنامه خبر ورزشی 05 بهمن 1391


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:روزنامه خبر ورزشی 05 بهمن 1391, :: 12:24 :: توسط : h.m

 

 

فرانکو باره سی در اولین گفت و گوی ایرانی: آمدم ببینم این دربی چطور ۱۲۰ هزار طرفدار دارد/ امیدوارم پرسپولیس برنده باشد!

لیگ برتر - فرانکو باره سی ، کاپیتان سرشناس سال های نه چندان دور باشگاه میلان ایتالیا به دعوت پرسپولیسی ها ، به ایران آمد/ عکس ها و گفت و گو مجتبی صالح

نمایش اسلاید
 
 
فرانکو باره سی در فرودگاه امام تهران
 
 
 
 

به گزارش خبرآنلاین ؛ پرسپولیسی ها که می خواستند برای دربی یک مهمان سرشناس را به آزادی بیاورند ، نماینده سرشناس باشگاه میلان را به تهران آوردند تا او هم بازی دربی را ببیند و هم اینکه فرصتی داشته باشد برای ارزیابی امکانات باشگاه پرسپولیس برای ایجاد همکاری دوجانبه میان پرسپ.لیس و آث میلان. فرانکو باره سی در گفت و گوی کوتاهی که با خبرآنلاین داشت، اینچنین گفت: « برای اولین بار است که به ایران سفر می کنم و افتخار بسیار بزرگی برای من است که به کشور پر فرهنگ و با تمدن ایران سفر کرده ام. در واقع بهانه این سفر حضور مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در کشور ما بود و در نشستی که بین ما انجام شد در خصوص موضوعات مختلف توسعه و گسترش باشگاه پرسپولیس بحث و گفتگو شد. باید بگویم که بسیار خوشحالم این فرصت برای من فراهم شد تا به کشوری بیایم که یکی از بزرگترین داربی های فوتبال دنیا در آن برگزار می شود. این را می دانم که چهارمین داربی بزرگ دنیا در ایران برگزار می شود و وقتی شنیدم که برای این بازی یکصد تا یکصد و بیست هزار نفر به ورزشگاه می آیند واقعا تعجب کردم و خوشحالم که می توانم این مسابقه را از نزدیک تماشا کنم. اما موضوع اصلی سفر من بخاطر این است که آقای رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در سفری که به ایتالیا داشتند، مستندی از باشگاه پرسپولیس و یکی از داربی های این تیم برای من نمایش داده شد و این فیلم انگیزه من را برای تماشای این مسابقه بیشتر کرد و امیدوام که شاهد یک مسابقه بسیار خوب باشم. من خیلی خوشحالم که رنگ پیراهن باشگاه پرسپولیس هم رنگ پیراهن باشگاه سابق من یعنی میلان است و قرمز بر تن می کنند. خوشحالم می شوم که در مسابقه داربی، پرسپولیس برنده شود.
کاپیتان سابق میلان که شماره 6 تیم روسونری به پاس زحماتش در این باشگاه بایگانی شده در قسمت دیگری از صحبت هایش به همکاری دو باشگاه میلان و پرسپولیس اشاره کرد و گفت:« بعد از پایان داربی ما به بحث اصلی خواهیم پرداخت که در واقع همکاری دو جانبه دو باشگاه است. باید بگویم که بزودی اعضای آکادمی فوتبال میلان به ایران سفر خواهند کرد و من نیز همه شرایط را بررسی خواهم کرد تا هر چه سریعتر شرایط تاسیس آکادمی فوتبال آث میلان در ایران انجام شود.»


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, :: 12:0 :: توسط : h.m
درباره وبلاگ
با سلام به وبلاگ خودتان خوش آمدی به اطلاع تمامی دوستان میرساند که تمامی تبلیغات وبلاگ از جانب ارائه دهنده فضای وبلاگ (لوکس بلاگ) میباشد وربطی به این جانب ندارد.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لرستان و آدرس hassanreza.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 232
بازدید کل : 91638
تعداد مطالب : 191
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

مرجع وبلاگ نویسان جوان