لرستان
السلام علیک یا ابا الفضلل العباس (ع)
 
 

پيروزي پرگل تيم‌ملي‌فوتسال ايران برابر کره‌جنوبي

تيم ملي فوتسال کشورمان نخستين ديدار خود در دوازدهمين دوره رقابتهاي قهرماني آسيا را با پيروزي 14 بر يک مقابل کره جنوبي پشت سرگذاشت.


دوازدهمين دوره رقابتهاي فوتسال قهرماني آسيا در شرايطي از امروز جمعه در دبي امارات آغاز شد که در يازده دوره گذشته تيم ملي فوتبال ايران به 10 عنوان قهرماني دست پيدا کرده است. ملي پوشان کشورمان امروز در نخستين ديدار خود برابر کره جنوبي به ميدان رفتند و موفق شدند اين تيم را با نتيجه 14بر يک شکست دهند. در اين ديدار علي اصغر حسن زاده و مهدي جاويد ( هر کدام سه گل) ، محمد کشاورز و جواد اصغري مقدم ( هر کدام دوگل ) ، احمد اسماعيل پور، محمد طاهري و وحيد شمسايي و حسين طيبي براي تيم ملي ايران گلزني کردند.

در ديگر ديدار اين گروه تيم ملي فوتسال استرليا با نتيجه سه بر يک قطر را شکست داد تا تيم ملي فوتسال ايران با تفاضل گل برتر در صدر اين گروه قرار بگيرد.

تيم ملي فوتسال کشورمان که با هدايت علي صانعي راهي اين رقابتها شده است فردا شنبه در دومين ديدار که در سالن ورزشگاه الشباب برگزار خواهد شد به مصاف تيم ملي فوتسال قطر خواهد رفت. برنامه ديدارهاي گروه C اين رقابت‌ها که در آن تيم ايران به همراه کره جنوبي، قطر و استراليا حضور دارد به شرح زير است:

شنبه - 6/3/91

* ايران - قطر، ورزشگاه الشباب دبي

يکشنبه - 7/3/91

* ايران - استراليا، ورزشگاه الوصل دبي

مرحله يک چهارم نهايي

سه شنبه - 9/3/91

* تيم اول گروه A - تيم دوم گروه B، ورزشگاه الوصل دبي

* تيم اول گروه C - تيم دوم گروه D، ورزشگاه الشباب دبي

* تيم اول گروه B - تيم دوم گروه A، ورزشگاه الوصل دبي

* تيم اول گروه D - تيم دوم گروه C، ورزشگاه الشباب دبي

بدين ترتيب تيم ملي فوتسال کشورمان در مرحله يک چهارم نهايي مسابقات به مصاف يکي از تيم‌هاي ازبکستان، اندونزي، چين يا کويت خواهد رفت. ديدارهاي مرحله نيمه نهايي در تاريخ 10 خرداد 91 در ورزشگاه الوصل دبي و بازي‌هاي رده بندي و پاياني نيز در تاريخ 12 خرداد 91 در همان ورزشگاه برگزار خواهد شد.

- گروهبندي دوازدهمين دوره مسابقات فوتسال قهرماني آسيا به شرح زير است:

گروه A: امارات، تايلند، قرقيزستان و ترکمنستان

گروه B: ژاپن، چين تايپه، تاجيکستان و لبنان

گروه C: ايران، استراليا، قطر و کره جنوبي

گروه D: ازبکستان، اندونزي، چين و کويت 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 3 خرداد 1391برچسب:ایران قهرمان فوتسال آسیا, :: 8:36 :: توسط : h.m

بیش از 100 نوع از کلید‌های میانبر در ویندوز XP
دسته : كليدهاي ميانبر تعداد بازديد : 19392


Windows + F= باز کردن صفحه جستجو
Ctrl + Windows + F= باز کردن صفحه جستجو برای یافتن رایانه در شبکه
Windows + E= باز کردن برنامه Explorer
Windows + U= باز کردن پنجره Utility Manager
Windows + R= باز کردن پنجره Run


Windows= باز شدن منوی Start
Application= مانند کلیک راست روی آیتم انتخاب شده است


Windows + D= پنجره Minimize, Restore


Windows + L = کار Switch کردن بین User ها در ویندوز


Windows + U + U= خاموش کردن رایانه


Windows + U +R= راه اندازی مجدد رایانه


Windows + U + S= بردن رایانه در حالت Stand By


Windows + F1= راهنما یا Help








 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 2 خرداد 1391برچسب:, :: 17:11 :: توسط : h.m

 سامسونگ از کهکشان جدید خود پرده برداشت و به صورت رسمی Galaxy s3 را در لندن معرفی کرد.کهکشان سوم سامسونگ که پیش از معرفی نیز خبرساز شده بود و برخی امکانات آن افشا شده بود ، با معرفی رسمی این اسمارت فون تمامی خبرهای منتشر شده در مورد آن رنگ حقیقت به خودگرفت.


سامسونگ با تولید اسمارت فون های سری Galaxy خود نشن داد که می تواند یک برند تاثیرگذار در دنیای گوشی های اندروئیدی باشد و با معرفی Galaxy s3 قصد دارد تا نبض اندروئیدفون ها را در دست بگیرد.در ادامه با برخی امکانات کهکشان سوم سامسونگ که اکثر آنها قبل از معرفی رسمی نیز برای دوستداران اندروئیدفون های سامسونگ مشخص شده بود آشنا می شویم.

گل سرسبد سامسونگ دارای پردازنده ۴ هسته ای (quad-core) و صفحه نمایش ۴٫۸ اینچی با رزولیشن ۷۲۰p است که از تکنولوژی Super AMO LED بهره می برد.دوربین ۸ مگاپیکسلی آن در کنار اندروئید Ice Cream Sandwich از دیگر مشخصات تازه ترین کهکشان سامسونگ است.شیشه Gorilla glass2 که به صورت پوششی بر روی صفحه نمایش قرار می گیرد نیز زیبایی خاصی به آن داده است.


دو مشخصه جدید در Galaxy s3 آن را با نمونه قبلی متمایز می سازد:
 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 2 خرداد 1391برچسب:Galaxy S3 سامسونگ , :: 16:29 :: توسط : h.m

1391بالاخره انتظارها به سر رسید و شب گذشته ( پنج شنبه ) سامسونگ از اسمارت فون گلکسی اس () خود طی مراسمی در شهر لندن رونمایی کرد.

گلکسی اس ۳ دارای صفحه نمایش ۴‪.‬۸ اینچی Super HD AMOLED با رزولوشن صفحه ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل است.
دوربین پشتی ۸ مگا پیکسل و دوربین جلویی ۱/۹ مگاپیکسل می باشد. و میزان تاخیر شاتر دوربین آن صفر است بنابراین می توانید عکس های خود را با سرعت بیشتری بگیرید. پردازنده نسخه اصلی این گوشی، ۴ هسته ای ۱ . ۴GHz و از نوع Exynos 4 Quad است.
از امکانات ارتباطی بلوتوث ۴‪.‬۰، وای فای و NFC بهره می برد

از مهمترین امکانات نرم افزاری هم که رونمایی شده است، آماده به کار شدن موبایل با دستور صوتی (تا ۵ دستور شخصی مختلف) و شناسایی شما از روی صدا، دستورات صوتی ویژه برای اجرای برخی برنامه ها همچون راه اندازی دوربین، باز کردن بخش اس ام اس و دفترچه تلفن و… می توان اشاره کرد. همچنین با امکان شماره گیری هوشمند، تنها کافی است که شماره فرد را بر روی صفحه آورده و تلفن را به گوش تان نزدیک کنید تا شماره گیری را آغاز کند. 


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 2 خرداد 1391برچسب:Galaxy s III, :: 15:45 :: توسط : h.m

اگر با برخي از برنامه‌ها خيلي سروكار داريد و مي‌خواهيد بدون ايجاد آيكن جديد روي دسكتاپ، سريع به آنها دسترسي پيدا كنيد، كافي است نرم‌افزار خود را با يك ترفند ساده رجيستري به منوي كليك‌راست دسكتاپ اضافه كنيد. در اين ترفند روش برعكس آن را هم پيگيري خواهيم كرد كه چطور منوي شلوغ كليك‌راست خود را خلوت كنيد.
براي شروع، در نظر مي‌گيريم كه مي‌خواهيد از نرم‌افزار Notepad در منوي كليك‌راست خود استفاده كنيد، به ‌ياد داشته باشيد اين ترفند را براي هر نرم‌افزاري مي‌توان به ‌كار برد. نخستين اقدام، باز كردن ويرايشگر رجيستري از طريق ورود به منوي استارت و تايپ عبارت زير است:



regedit.exe
حال به مسير زير برويد:‌
HKEY_CLASSES_ROOT\Directory\Background\shell
حالا بايد كليدي زير كليد shell بسازيد، نام آن دقيقا برابر با نامي خواهد بود كه در منوي دسكتاپتان نشان داده مي‌شود. روي كليد Shell كليك‌راست و سپس گزينه New \ Key را انتخاب كنيد. حال به كليد جديد نامي را بدهيد كه تمايل داريد در منو نشان داده شود. در اين مثال از Notepad استفاده كرديم.
اگر مي‌خواهيد به اين آيتم، كليد Alt را هم نسبت بدهيد تا دسترسي سريع‌تري داشته باشيد، مي‌توانيد مقدار Default را در سمت راست تغيير داده و كاراكتر & و كليدي كه مي‌خواهيد براي آن استفاده شود را تايپ كنيد. براي مثال اگر بخواهيد با فشردن كليدهاي تركيبي ALT+N پس از باز شدن منوي كليك‌راست، نت‌پد باز شود، كافي است كاراكتر N& را وارد كنيد.
در مرحله بعدي بايد دستوري را بنويسيم كه برنامه را باز مي‌كند. براي اين كار روي كليدي كه ساخته‌ايد كليك‌راست و از منوي باز شده New \ Key را انتخاب كنيد.
نام اين كليد را command بگذاريد. براي كامل كردن اين مرحله، بايد مسير كامل نرم‌افزاري كه قرار است اجرا شود را وارد كنيد. حال روي command در سمت چپ كليك و سپس روي كليد Default در سمت راست دوبار كليك كنيد تا مقدار آن را ويرايش كنيد. حالا مي‌توان مسير فايل را در اين محل قرار داد. از اين به بعد با كليك‌راست كردن روي دسكتاپ، مي‌توانيد برنامه خود را مشاهده كنيد.

منبع: روزنامه كليك 


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 2 خرداد 1391برچسب:ويندوز, :: 11:51 :: توسط : h.m

1-هر چیزی که نگهبان آن بیشتر باشد استوار تر گردد

مگر “راز” که نگهدار آن هرچه زیادتر باشد ، آشکار تر . . .

  (افلاطون) _________________________________ ______________________________________________ بی عوض دانی چه باشد در جهان ؟

عمر باشد ، عمر ، قدر آن را بدان . . .
+++++++++++++++++++++++++++++++++++

بعضی ها آنقدر فقیر هستند ، که تنها چیزی که دارند

پول است . . .
+++++++++++++++++++++++++++++++++++

در دنیا باشید ، ولی با دنیا نباشید

در دنیا زندگی کنید، ولی از دنیا بگذرید . . .
+++++++++++++++++++++++++++++++++++

ذهن مثل چتر نجات است ، وقتی عمل می کند که باز شده باشد . . .
+++++++++++++++++++++++++++++++++++

زمین خوردن چه زیباست اگر هدف بوسیدن خاک پای مادرت باشد . . .
+++++++++++++++++++++++++++++++++++

زبانت ز عقلت حکایت کند / بیانت ز فضلت روایت کند

تو را نیست گر عقل و فضل و ادب / ز گفتار بیهوده بربند لب‏ . . .
+++++++++++++++++++++++++++++++++++

استفاده به موقع از فنجانی آب ، مهیب ترین آتش سوزی را مهار می کند . . .
+++++++++++++++++++++++++++++++++++

چو با ابلهان کَس شود همنشین / تو او را به چشم بزرگى مبین‏

سزد گر شود خوار و درمانده او / ز نزد همه دوستان رانده او . . .
+++++++++++++++++++++++++++++++++++

عجیب است

که انسان نه می تواند برای تولدش شادی کند و نه برای مرگش عزا بگی


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 2 خرداد 1391برچسب:اس ام اس فلسفلی,اس ام اس جدید, اس ام اس توپ, :: 11:37 :: توسط : h.m



اقوام مهاجر، در هزاره سوم و چهارم پیش از میلاد در كوهساران زاگرس اسكان یافتند و سرانجام، سرزمین بین‌النهرین (میان دو رود) را تصرف كردند. نام طایفه‌هایی كه در زاگرس سكونت داشتند، در آٍثار برجای مانده از سارگن پادشاه مقتدر اكد (دو هزار و بیست و هشت تا دو هزار و سی قبل از میلاد) آمده است.

به استناد كتیبه‌های بابلی، آشوری و ایلامی، ساكنان دامنه‌های كوهساران زاگرس طایفه‌هایی مانند لولوبی، مانایی، كاسی، گوتی، نایدی، آمادا و پارسوا بوده‌اند. تاریخ‌نگاران، در آریایی بودن لولوبی‌ها و مانایی‌ها تردید دارند؛ اما شواهد تاریخی نشان می‌دهند، كاسی‌ها در سال هزار و ششصد قبل از میلاد در لرستان كنونی می‌زیستند و حكومت آنها از شمال و شرق لرستان تا اطراف همدان توسعه داشت.

این قوم، در هزاره دوم پیش از میلاد در بابل نفوذ كردند، از حمورابی شكست خوردند؛ اما عاقبت در بابل مستقر شدند و دومین سلسله شاهان بابل را تأسیس كردند. انقراض كاسیان در هزاره دوم پیش از میلاد، با یورش دولت مقتدر ایلام صورت گرفت. در نتیجه، كاسی‌ها به زاگرس عقب نشستند و خراجگزار ایلام شدند و آنها در برابر توسعه‌طلبی آشوری‌ها، در مناطق شرقی، مانند سدی مقاومت كردند.

قدرت این قوم كوه‌نشین به حدی رسید كه شاهان سلسله هخامنشی هنگامی كه از فارس به شوش یا از بابل به اكباتان می‌گذشتند، هدیه‌هایی برای ایلات كوهستانی بین راه می‌فرستادند تا مسیر آنها را امن نگاه دارند. در دوره‌های بعدی ساكنان این نواحی به ‌طور موقت مغلوب اسكندر مقدونی شدند.


در دوره ساسانیان، پشتكوه و پیشكوه را شخصی از خاندان معروف هرمزان اداره می‌كرد. آخرین فرمانروای این خاندان، همان هرمزان بود كه به اسارت سپاهیان عرب درآمد. عرب‌ها در سال شانزده هجری قمری پس از فتح حلوان، نواحی شمالی لرستان را گرفتند و در سال بیست و یك هجری قمری، نهاوند و قسمت جنوبی لرستان را نیز به تصرف خود درآوردند.
 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 2 خرداد 1391برچسب:, :: 11:20 :: توسط : h.m



سرمربي پيشين تيم ملي گفت: براي اينکه راهي جام جهاني 2014 برزيل شويم مسئولان نبايد اجازه دهند کي‌روش دچار مشکل شود و زمين بخورد.

علي پروين در گفت‌وگو با فارس در خصوص ديدار چهارشنبه شب پرسپوليس مقابل الاتحاد عربستان در چارچوب مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا گفت: اين يک بازي بسيار سخت، مقابل تيم حرفه‌اي و فرصت طلب الاتحاد است. آنها در خانه خودشان بسيار خطرناک هستند. بايد در 20 دقيقه اول با احتياط به مصاف الاتحاد برويم. البته بچه‌هاي ما حرفه‌اي هستند و همه چيز را مي‌دانند.

وي گفت: اگر مي‌خواهيم تيم باشيم همه بچه‌ها بايد خوب باشند. به نظر من مهرداد پولادي کمي از ساير بازيکنان باانگيزه‌تر است، چون تازه به تيم اضافه شده و مي‌خواهد با توجه به اينکه انتخاب باشگاه است خودش را بيشتر نشان دهد. در بازي با الاتحاد "من" نداريم و همه بچه‌هاي بايد "ما" باشند و دست به دست هم دهند تا تيم موفق شود.

پروين درباره بازيکنان مورد نظر براي فصل آينده تصريح کرد: با سردار رويانيان جلسات بسيار خوبي داشتيم و سعي خواهيم کرد با بررسي جوانب و جلسات زياد تيمي خوب و گردن کلفت را فصل آينده تحويل هواداران دهيم تا از بازي‌ها لذت ببرند. بازيکنان فعلي تا دقيقه 90 فرصت دارند خودشان را به کادر فني ديکته کنند به همين دليل بازي با الاتحاد براي تک تک بازيکنان مي‌تواند حياتي باشد.

عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس در ادامه درباره انتقادهاي کي‌روش اظهار داشت: آقايان، اگر مي‌خواهيد تيم به جام جهاني برود بايد به حرف‌هاي کي‌روش گوش دهيد و امکانات را فراهم کنيد. همه بايد با تمام توان در خدمت تيم ملي باشيم تا در برزيل جاي تيم ما خالي نباشد. من آماده هر گونه کمک به کي‌روش هستم تا تيم ملي سربلند و موفق شود.

وي اضافه کرد: تيم ملي پتانسيل خوبي دارد و فقط بايد خيال کادر فني را راحت کنيم. نبايد يک دقيقه را هم از دست دهيم. لطفا خواسته‌هاي کي‌روش را عملي کنيد تا راحت‌تر به کارش برسد.

پروين خطاب به مسئولان فدراسيون فوتبال گفت: اگر کي‌روش را براي اين آورده‌ايد تا به فوتبالمان کمک کند پس اجازه ندهيد دچار مشکل شود و زمين بخورد. مردم تشنه اين هستند که تيم ملي را در جام جهاني ببينند و نبايد کاري کرد که خداي ناکرده باز هم مردم از فوتبال قهر کنند. 


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 2 خرداد 1391برچسب:, :: 10:39 :: توسط : h.m

سلام میکنم از روی مهربانی / سلام میکنم از روی شادمانی

سلام میکنم تا جان دارم / که خواننده این سلام را دوست دارم

.

.

.

آن حرف که از دلت غمی بگشاید / در صحبت دل شکستگان میباید

هر شیشه که بشکند ، ندارد قیمت / جز شیشه دل که قیمتش افزاید . . .

.

.

.

گل نشکفته در باغ امیدم / ز باغ زندگانی قصه چیدم

ندیدم من ز دنیایم وفایی / به قلبم غصه و غم را چشیدم . 


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 1 خرداد 1391برچسب:اس ام اس جدید, :: 18:58 :: توسط : h.m

 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:, :: 10:5 :: توسط : h.m
درباره وبلاگ
با سلام به وبلاگ خودتان خوش آمدی به اطلاع تمامی دوستان میرساند که تمامی تبلیغات وبلاگ از جانب ارائه دهنده فضای وبلاگ (لوکس بلاگ) میباشد وربطی به این جانب ندارد.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لرستان و آدرس hassanreza.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 155
بازدید هفته : 194
بازدید ماه : 714
بازدید کل : 92388
تعداد مطالب : 191
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

مرجع وبلاگ نویسان جوان